آزادی ۶۶ زندانی جرایم غیرعمد خراسان جنوبی از آغاز امسال
مدیرکل زندانهای خراسان جنوبی گفت: آزادی ۴۱ زندانی جرایم غیرعمد از طریق ستاد دیه استان و ۲۵ نفر دیگر با حمایت انجمن حمایت از زندانیان بیرجند محقق شده است.
علی عبدی در بازدید رئیس مجمع نمایندگان استان از زندان مرکزی بیرجند با بیان اینکه در همین مدت ۳۳ نفر از خانواده زندانیان صاحب شغل شدهاند، افزود: ۴۰ زندانی آزاد شده هم برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی به بانکهای عامل معرفی شدهاند.
وی همچنین با اشاره به اقدامهای حمایتی اظهار کرد: در سه ماهه نخست امسال هزار و ۷۶ بسته معیشتی به ارزش بیش از یکمیلیارد و 80میلیون تومان میان خانوادههای زندانیان توزیع و ۴۷ دوره آموزش مهارتهای اساسی، ترک اعتیاد و مشاوره برای هزار و ۵۱۴ نفر از خانوادههای زندانیان و زندانیان آزاد شده برگزار شده است.
برچسب ها :
ارسال دیدگاه
تیتر خبرها
-
ساخت پناهگاههای مشهد؛ همچنان در دست مطالعه!
-
نظام اسلامی، الگوی جهانی در برابر استکبار است
-
اتکای آب شرب مشهد به ذخایر زیرزمینی دو برابر شده است
-
راهپیمایی «اقتدار ملی، غیرت دینی» در مشهد برگزار شد
-
سهم 14درصدی خراسان رضوی از تجارت با همسایه دریای خزر
-
مشکل جدی در مرز افغانستان از سمت ما وجود ندارد
-
آزادی ۶۶ زندانی جرایم غیرعمد خراسان جنوبی از آغاز امسال
-
103هکتار از مزارع گلرنگ خراسان شمالی از بین رفته است
-
ایران در صدر تولید بهترین نوع خاویار جهان قرار دارد




