سد 700هزار دلاری در راه بازگشت بیرانوند

دست پرسپولیس در پوست گردو

سد 700هزار دلاری در راه بازگشت بیرانوند

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش فوتبال کشورمان که به صورت قرضی به تیم بواویشتا پرتغال رفته بود با پایان تمرینات این تیم از بواویشتا جدا شد.
درباره بیرانوند شایعه‌هایی مطرح است مبنی براینکه او به پرسپولیس بازخواهد گشت، اما از آنجایی که بیرانوند به صورت قرضی به بواویشتا رفته بود و در اصل این دروازه‌بان بازیکن تیم آنتورپ بلژیک به حساب می‌آید به همین دلیل باشگاه پرسپولیس برای جذب این دروازه‌بان با باشگاه بلژیکی مذاکراتی انجام داده است.
باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای خواهان جذب بیرانوند شده اما باشگاه بلژیکی مبلغ 700 هزار یورو برای صدور رضایت‌نامه این دروازه‌بان درخواست کرده که به نظر می‌رسد پرداخت چنین پولی از عهده باشگاه پرسپولیس در شرایط فعلی خارج باشد.
با این همه بیرانوند روز یکشنبه هفته پیش‌رو به تهران بازخواهد گشت و سپس با شروع تمرینات تیم ملی به اردوی این تیم خواهد رفت. بیرانوند پس از بازی تدارکاتی با کانادا که در این کشور برگزار خواهد شد به تمرینات تیم آنتورپ بلژیک بازخواهد گذشت تا احتمالاً آینده او در این تیم بلژیکی رقم بخورد مگر اینکه اتفاق دیگری رخ دهد. این در حالی است که او دیروز در پیامی با پرتغالی‌ها خداحافظی کرد تا در ایران همه در مورد بازگشت او به پرسپولیس حرف بزنند. بازگشتی که با توجه به آشفتگی دروازه سرخ‌ها در فصل جاری و ضعف شدید دفاعی این تیم در بازی‌های حساس از نان شب هم واجب‌تر است. لک با وجود شروع خوبی که در پرسپولیس داشت در ادامه راه با اشتباهات و بی‌نظمی‌هایش بلای جان این تیم شد تا جایی که هواداران از او و فنایی به شدت شاکی شده و خواهان بازگشت بیرانوند شدند. این درحالی است که پس از جدایی رادوشویچ، دروازه آبادانی جذب شده هم اصلاً در قواره‌های قهرمان پنج دوره لیگ برتر ظاهر نشد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه