تنور‌ها سرد نمی‌‌شوند

تنور‌ها سرد نمی‌‌شوند

معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرماندار مشهد گفت: ۳۰۰نانوایی منتخب با افزایش ساعات کار از روز شنبه ۲۴اردیبهشت از ۶ صبح تا ساعت ۲۴ به صورت یکسره و بدون تعطیلی پخت و توزیع نان می‌کنند.
شکوه میرشاهی افزود: این اقدام با هدف تأمین نان مردم در کلانشهر مشهد و کاهش زمان انتظار مردم در صفوف نانوایی‌ها صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه آرد مازاد نیز در اختیار نانوایی‌های منتخب قرار گرفته است، افزود: این نانوایی‌های منتخب ممکن است از آرد یارانه‌ای یا غیریارانه‌ای برای پخت نان استفاده کنند و در سراسر کلانشهر مشهد گسترده شده‌اند.
معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرماندار مشهد گفت: بسیج‌اصناف با همکاری جهاد کشاورزی و شبکه نظارتی بسیج به ‌صورت محله‌محور بر ۲هزار و ۳۰۰ نانوایی سطح شهر و همچنین ۹۰ نانوایی پیرامون حرم رضوی به‌صورت نامحسوس نظارت خواهند داشت و نانوایی‌های متخلف را به سامانه بازرسی جهاد کشاورزی معرفی خواهند کرد تا برخوردهای قانونی از این طریق صورت گیرد. به گزارش قدس آنلاین، میرشاهی افزود: تعمیرات نانوایی‌ها در بازه زمانی یک ماه آینده ممنوع است و هیچ واحد تولیدی حق ندارد در روزی به‌جز روز تعطیلی مجاز خود، واحد خود را تعطیل کند.
وی ادامه داد: از سوی دیگر، صنف نیز متعهد و مکلف است تا نیروی انسانی کافی در همه نانوایی‌ها را تأمین کند تا دیگر نانوایی‌ها به بهانه نیروی کار محدود و کار فرسایشی، واحد خود را خارج از برنامه تعطیل نکنند.
همچنین پخت نان کنجدی با آرد دولتی ممنوع است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه