فرزند حجازی هستم

مجیدی: هنوزخیلی باید تلاش کنم

فرزند حجازی هستم

فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از تساوی تیمش مقابل آلومینیوم اراک در نشست خبری اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود. به خصوص در دقایق پایانی. در 30 دقیقه پایانی، تیم من فوق‌العاده بازی کرد. از بازیکنانم ممنونم و این قهرمانی را به هواداران استقلال تقدیم می‌کنم و امیدوارم این قهرمانی‌ها ادامه داشته باشد. 
اگر خوش‌شانس بودیم، می‌توانستیم برنده بازی هم باشیم، اما تیم آلومینیوم خیلی خوب و دونده بود و بازیکنانش زحمت کشیدند. به بازیکنان هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم.
مجیدی در واکنش به خبرنگاری که خود را به‌عنوان نماینده شبکه سه و برنامه فوتبال برتر معرفی کرد، اظهار کرد: من پاسخ فوتبال برتر را نمی‌دهم. من فرزند حجازی هستم و کسی نمی‌تواند به من بگوید، باید به این برنامه بروی و خواستم این را بدانید.سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره اینکه سهم خودش در این موفقیت و قهرمانی چقدر بوده است، گفت: من هنوز مربی جوانی هستم و اول کارم است. خیلی کار دارم و باید خیلی تلاش کنم تا مربی بهتری شوم. عامل موفقیت ما این بود که به خیلی‌ چیزها توجه نکردیم و اصلاً به ناخودی‌ها کار ندارم و به ویژه خودی‌ها را می‌گویم که توجهی به آن‌ها نکردیم و تمرکزمان را روی کارمان گذاشتیم. از کادرو دستیارانم، آقایان مصطفوی، پین، نوشادی، مرتضایی، غلامپور و فرزاد تشکر می‌کنم که خیلی زحمت کشیدند و به من کمک کردند. سهم عمده را در این موفقیت بازیکنان و مدیریت باشگاه دارند.
مجیدی درباره اینکه سه بازیکن تیمش به تیم امید دعوت شده‌اند و این تیم فردا اعزام خواهد داشت، آیا بازیکنانش را در اختیار تیم ملی امید قرار خواهد داد یا نه، اظهار کرد: با هماهنگی با آقا مهدی (مهدوی‌کیا)، چون تیم امید به بازیکنانم احتیاج دارد، آن‌ها را در اختیار این تیم قرار می‌دهم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه