خون صیاد بی پاسخ نخواهد ماند

فرمانده سپاه پاسداران:

خون صیاد بی پاسخ نخواهد ماند

صبح روز گذشته مراسم تدفین و خاکسپاری پیکر سردار شهید مدافع حرم «حسن صیادخدایی» در قطعه ۵۰ گلزار شهدای بهشت زهرا (س) با حضور مردم تهران برگزار شد.


 در همین راستا، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار شبکه یمنی «المسیره» تأکید کرد ترور شهید صیاد خدایی بدون پاسخ نخواهد ماند. سردار سلامی در این خصوص گفت: «هر اقدامی از طرف دشمن با پاسخی قوی مواجه خواهد شد. ما دشمن را به حال خود رها نخواهیم کرد و همواره آن‌ها را تحت تعقیب قرار خواهیم داد». سلامی اضافه کرد: «معادله‌های ما در برابر دشمن پابرجا خواهد ماند و ریختن خون شهید صیاد خدایی بی‌پاسخ نخواهد ماند». به همین مناسبت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح نیز با حضور در آیین گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر که در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، با اشاره به اینکه امروز در بخش دفاعی و امنیتی در شرایطی قرار داریم که شهید سلیمانی و همه شهدا قصد قطعی دشمنان که خدشه به امنیت و حاکمیت ایران بود را در ورای مرزها مورد هجوم قرار دادند و امنیت کشور را صدها کیلومتر دورتر از مرزهای کشورمان برقرار کردند. 
وی افزود: البته در منابع آشکار، اعتبارات دفاعی کشورمان را تا ۱۴ میلیارد دلار می‌نویسند که این ناشی از بی‌اطلاعی یا غرض‌ورزی است؛ زیرا واقعیت اعتبارات ما حدود 6 میلیارد دلار است، اما با وجود این، تلاش شده است تا بازدارندگی در برابر تهدیدات به وجود بیاید که حتی دشمن از فکر تجاوز به کشورمان هم منصرف شده و این هم با تلاش شبانه‌روزی همه رزمندگان 
محقق شده است. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه