با جهاد تبیین از جنگ ترکیبی دشمن جلوگیری می‌کنیم

فرمانده قرارگاه ارتش در شمال شرق:

با جهاد تبیین از جنگ ترکیبی دشمن جلوگیری می‌کنیم

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه فتح خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی است، گفت: امروز نیز آماده‌ایم تا با جهاد تبیین در تمام رده‌ها و ارگان‌های خود، برای جلوگیری از جنگ ترکیبی دشمن اقدام کنیم. امیر سرتیپ رضا آذریان فتح در صبحگاه مشترک یگان‌های نیروهای مسلح خراسان رضوی که به مناسبت بزرگداشت روز سوم خرداد در مشهد برگزار شد، اظهار کرد:  مقاومت در دفاع مقدس نشان داد همچنان مقتدریم و وظیفه داریم آنچنان که از شهدا آموخته‌ایم از ولایت دست برنداریم و در این راه ثابت قدم باشیم.  استاندار خراسان رضوی نیز در این مراسم اظهار کرد: همه باید افتخار این را داشته باشیم که در عرصه‌های مختلف رزمنده باشیم و در راه شهیدان گام برداریم تا بخشی از مسائل فرهنگی و اقتصادی کشور که دچار آسیب شده را به پیروزی برسانیم.
نظری با اشاره به اینکه خرمشهر در سه مقطع دفاع مقدس نقش ویژه‌ای داشت، افزود: در ابتدای جنگ، مقاومت 34 روزه برای جلوگیری از اشغال این شهر سبب تغییر در سرنوشت نهایی جنگ شد زیرا صدام به فکر تسخیر کل ایران در کمتر از چند روز بود.
استاندار خراسان رضوی افزود: با اینکه در عملیات‌های مختلف به پیروزی‌هایی دست پیدا کرده بودیم ولی فتح خرمشهر سبب شد تا رویکرد دشمن متخاصم از هجومی به دفاعی تغییر پیدا کند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه