یک پست و چند مدعی

سر این شماره در رختکن تیم ملی دعواست!

یک پست و چند مدعی

در مورد لباس شماره یک و دروازه بان اصلی، هنوز تردیدهای زیادی در ذهن سرمربی و البته هواداران فوتبال وجود دارد. جنگ اصلی بین علیرضا بیرانوند و امیر عابدزاده بود که سید حسین حسینی با عملکرد فوق العاده خود در لیگ بیست و یکم، دردسر شیرین سرمربی را چند برابر کرد. نمی توان از نام پیام نیازمند و رشید مظاهری نیز گذشت و این یعنی یک جنگ 6 ماهه و تمام عیار برای تصاحب یک لباس ارزشمند.
علیرضا بیرانوند: به نظر می‌رسد علیرضا بیرانوند تصمیم به بازگشت به فوتبال ایران گرفته و قصد دارد در آستانه آغاز تورنمنت، پیش چشم سرمربی تیم ملی جایگاه تضعیف شده خود را ترمیم سازد. شروع هر چه سریع‌تر رقابت‌های لیگ برتر در فصل بعد به سود علیرضا بیرانوندی خواهد بود که می‌خواهد همانند 2018، دوباره جایگاه شماره یک تیم ملی ایران را در اختیار داشته باشد. 
امیر عابدزاده: قرار گرفتن امیر عابدزاده در ترکیب ثابت تیم ملی ایران در جام جهانی احتمالاً بستگی به عملکرد او در ابتدای فصل پیش رو و البته شرایط رقبایش، به خصوص علیرضا بیرانوند دارد. برای قرار گرفتن در بین 11 بازیکن اصلی، او رقبای بزرگ و آماده ای مانند علیرضا بیرانوند و سید حسین حسینی را در پیش رو دارد.
سید حسین حسینی: در سن 29 سالگی، این دروازه‌بان باتجربه یکی از شانس‌های مسلم برای قرار گرفتن در فهرست تیم ملی ایران در قطر و تجربه حضور در جام جهانی خواهد بود. تصیم عاقلانه ماندن در استقلال، بهترین فصل فوتبالی سید حسین حسینی را رقم زد و حالا او رویاهای بزرگ‌تری را در فصل پاییز پیش رو جست‌و‌جو می‌کند.
پیام نیازمند: در فاصله 6 ماه مانده به شروع جام جهانی، پیام نیازمند امید چندانی در شرایط فعلی به قرار گرفتن در ترکیب ثابت تیم ملی ایران ندارد. اما با حضور این همه رقیب درجه یک و آماده، احتمالاً حضور در لیست اعزامی به قطر 2022 نیز برای این دروازه بان 27 ساله دستاورد بسیار خوبی خواهد بود.

لیست دوم؛ به دنبال رزرو بلیت 
گزینه‌هایی چون رشید مظاهری، علیرضا حقیقی، محسن فروزان، محمدرضا اخباری و پورحمیدی ... در لیگ ایران در فصل جاری عملکرد قابل قبولی داشته‌اند. اما شاید در هیچ مقطعی از تاریخ این‌قدر سنگربان آماده و باکیفیت در فوتبال ایران وجود نداشته و به همین علت قرار گرفتن در بین لیست سه نامزد نهایی بسیار دشوار است. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه