بسکتبال بیمار است

حامد حدادی: تا 40 سالگی بازی می‌کنم

بسکتبال بیمار است

در جریان نشست خبری فدراسیون بسکتبال، حامد حدادی گفت: بسکتبال به وحدت و همدلی نیاز دارد که با کمک شما نمایندگان رسانه‌ها میسر خواهد شد. من و هم تیمی‌هایم تلاش می‌کنیم چیزی برای تیم ملی و بسکتبال کشور کم نگذاریم.
حامد حدادی در مورد شرایط تیم باشگاهی‌اش برای فصل آینده گفت: از تیم قبلی‌ام پیشنهاد دارم اما شرایط کرونا در چین و اعمال محدودیت‌ها و شرایط بازی در حباب خیلی خسته کننده بود، فعلاً قراردادم را فرستاده‌اند اما تصمیمی نگرفته‌ام، البته با تیم شهرداری گرگان هم صحبت‌هایی داشته ام تا این تیم را در مسابقات باشگاه‌های آسیا و فصل بعد همراهی کنم.
 این ملی پوش بسکتبال در مورد وضعیت مصدومیت خود نیز گفت: در چین مشکلی برای کمرم پیش آمد، از ٥ فروردین که آمدم در حال درمان هستم، شرایطم بهتر است، اما هنوز نمی‌توانم فشار زیادی به خودم وارد کنم. شنبه باید ببینم وضعیتم در اردو چگونه است؛ چون طی این مدت بسکتبال بازی نکردم.
حدادی همچنین در مورد کاپیتانی تیم ملی بسکتبال گفت: قبلاً این مسئولیت را داشتم و الان دوباره عهده‌دار شدم، کار خیلی سختی است اما بابت آن خوشحالم، صمد مدت زیادی کاپیتان بود و حالا من این مسئولیت را دارم.
این ملی پوش بسکتبال گفت: آینده درخشانی در انتظار بسکتبال است، اگر همه دست به دست هم بدهیم، الان بسکتبال کمی بیمار است، اختلافات و تفرقه‌هایی میان بازیکنان ایجاد شد، همدیگر را قبول نداشتیم، اما باید همه چیز را کنار بگذاریم، خودم نمی‌دانم تا کِی بسکتبال را ادامه می‌دهم شاید تا ٤٠ سالگی هم بازی کنم(خنده)، در کل تا زمانی‌که آسیب دیدگی به من اجازه دهد بازی می‌کنم اما در هر شرایطی به کمک رسانه‌ها و حمایتشان نیاز داریم، برای اینکه دوباره به سطح اول آسیا بازگردیم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه