دعوت از تولیت‌های عتبات عراق برای شرکت در مراسم میلاد امام رضا (ع)

دعوت از تولیت‌های عتبات عراق برای شرکت در مراسم میلاد امام رضا (ع)

جمعی از مسئولان آستان قدس رضوی ضمن حضور در کشور عراق به صورت حضوری از تولیت‌های عتبات مقدسه این کشور برای شرکت در مراسم میلاد امام رضا(ع) دعوت به عمل آوردند.
به گزارش آستان‌نیوز؛ حجت‌الاسلام والمسلمین شریعتی‌نژاد، معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی به همراه محمدحسن محمره، رئیس اداره همکاری‌های بین‌الملل سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی به نمایندگی از تولیت آستان قدس رضوی در کشور عراق حضور یافته و از تولیت‌های عتبات مقدس این کشور دعوت به عمل آوردند تا در جشن‌های میلاد امام رضا(ع) در دهه کرامت حضور یایند.
رئیس اداره همکاری‌های بین‌الملل سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی در خصوص این سفر گفت: سفر به نجف اشرف و عتبه علویه و دیدار با تولیت این حرم مقدس و همچنین تولیت مسجد مقدس کوفه از برنامه‌های محوری این سفر بود.
محمره ادامه داد: علاوه بر دعوت‌نامه رسمی از تولیت‌ها، دو جلد از کتاب «عیون اخبارالرضا(ع)» نیز به آنان اهدا شد؛ در آستان مقدس کاظمین نیز با دکتر حیدر الشمری؛ تولیت آستان امام کاظم(ع)، اعضای هیئت امنا و مسئولان فرهنگی و روابط عمومی این حرم دیدار و گفت‌وگو کردیم.
در این دیدارها ضمن تشکر از حسن میزبانی، سلام تولیت آستان قدس رضوی را به آنان ابلاغ و ابراز امیدواری کردیم که پس از دوران کرونا بیش از گذشته نشست‌ها و گردهمایی‌ها بین عتبات مقدسه رضوی، علوی و حسینی برگزار شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه