آیت‌الله‌علم‌الهدی: ایران اسلامی سرزمین امام رضا (ع) است

آیت‌الله‌علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه:

آیت‌الله‌علم‌الهدی: ایران اسلامی سرزمین امام رضا (ع) است

امام جمعه مشهد مقدس با اشاره به اینکه ایران تنها کشوری است که مدیریت اسلامی دارد، گفت: امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار است و مسئولان در این کشور با مردم ممزوج و مأنوس هستند.
به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد، خاطرنشان کرد: تأکید اولیای الهی بر زیارت مضجع مطهر رضوی در سرزمین خراسان به این خاطر است که ائمه اطهار(ع) پیش‌بینی می‌کردند این سرزمین در آینده، کشور پیامبر(ص)، قرآن و اسلام می‌شود و به همین خاطر، یقیناً انقلاب عظیمی که مردم ما آن را به پیروزی رساندند و بیش از 40 سال بر محافظت از اساس آن ایستادگی دارند، مورد توجه پیامبراکرم(ص) و اهل بیت(ع) است.
امام جمعه مشهد مقدس گفت: تنها کشوری که به معنای واقعی کلمه، مدیریت اسلامی در آن اجرا می‌شود، جمهوری اسلامی ایران است. در دنیای اسیر مدرنیته که همه‌پرسی استقلال ایالت تگزاس در آمریکا و انحلال کابینه دولت رژیم صهیونیستی، سرآغاز فروپاشی جهان پسامدرنیسم است، امروز جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که شیوه مدیریت دینی در آن درحال اجراست و انقلاب اسلامی به جهان نشان داده که می‌توان یک کشور را مبتنی بر حکم دین خدا مدیریت کرد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه