شهید دیالمه از سرداران جنگ نرم بود

شهید دیالمه از سرداران جنگ نرم بود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شهید دیالمه را می‌توان از سرداران جنگ نرم در‌مقابل موج تردیدافکنی و انحرافات دهه ۶۰‌دانست که در برابر آن‌ها می‌ایستاد.
به گزارش قدس آنلاین، سعید جلیلی در همایش ملی «دیالمه، نیاز امروز» در مشهد افزود: قرآن کریم دو مؤلفه ایمان و عمل صالح را مطرح می‌کند که اگر در زندگی جمع شوند نتیجه آن حیات با برکت است و شهید دیالمه چنین بود یعنی ایمان و عمل صالح را با هم داشت. جلیلی افزود: آنچه برای دشمنان می‌تواند کم‌هزینه‌تر باشد این است که یک ملت از مسیر خود منصرف یا منحرف شود و بر همین اساس تردید ‌و شبهه‌افکنی را شروع می‌کنند.
وی اضافه کرد: شهید دیالمه در برابر تفکر التقاطی و شبهه‌افکنی‌ها، پاسخ و رفتار را در زمان خودش انجام می‌داد و عمل صالح این است که هر عمل را در زمان خود انجام دهیم. این کار در مورد جهاد تبیین هم صدق می‌کند که باید در زمان خود و به موقع انجام شود.
جلیلی افزود: امروز باید ببینیم موفقیت‌ها و ناکامی‌ها کجا بوده است و این نیازمند تبیین است. موفقیت‌ها وقتی بوده که ایمان و عمل صالح را مبنا قرار دادیم و کاستی‌ها وقتی بوده است که نتوانستیم مبنای انقلاب را در عمل محقق کنیم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه