آیت‌الله‌علم‌الهدی: گرانی و مشکلات اقتصادی با همراهی همه قوا قابل حل است

آیت‌الله‌علم‌الهدی: گرانی و مشکلات اقتصادی با همراهی همه قوا قابل حل است

امام جمعه مشهد گفت: گرانی و مشکلات اقتصادی با همراهی همه قوا قابل حل است.
آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در جوار مضجع شریف امام رضا(ع) با تأکید بر اینکه دشمنی آمریکا به ایران اختصاص ندارد، اظهار کرد: در سایر کشورها تبلیغ می‌کنند که فقط آمریکا دشمن ایران است و ایران با آمریکا دشمنی دارد درحالی که آمریکا و اسرائیل دشمن اسلام و همه امت مسلمان هستند. مسئله دشمنی آمریکا و اسرائیل به ایران اختصاص ندارد، این‌ها با اسلام و همه مسلمانان دشمن هستند.
وی به تحولات اقتصادی داخلی در کشور اشاره و تصریح کرد: آنچه مربوط به داخل کشور است این است که یک جراحی اقتصادی در این مملکت شده، چندین میلیارد پول شما مردم از جیب 4هزار و 120 نفر درآمده و در جیب 73 میلیون آدم ریخته شده، این 4هزار و 120 نفری که این میلیاردها را می‌بلعیدند، می‌خوردند و هرطور دلشان می‌خواست استفاده می‌کردند، می‌خواهند از طریق دیگر جبران کنند و جبرانش احتکار، نرخ‌های غیرمنصفانه و بستن دروازه‌های کالاهای اساسی به روی مردم است که دست به این شیطنت‌ها زدند، اما ما نظام مقتدر داریم.
مسئولان باید هماهنگ شوند، مسئولان اجرایی و قضایی دست به دست هم بدهند و این مشکل را برطرف کنند، احتکارچی، جانی، گرانفروش و بی‌انصاف را براندازی کنند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه