اعلام آمادگی کرمانشاه برای برگزاری مسابقات ملی و جهانی

اعلام آمادگی کرمانشاه برای برگزاری مسابقات ملی و جهانی

کرمانشاه

  مدیر کل ورزش و جوانان کرمانشاه از اعلام آمادگی کرمانشاه برای برگزاری مسابقات ملی و جهانی در صورت تخصیص اعتبار خبر داد.


​​​​​​​ صابر رحیمی با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۳درصد مدال‌های مسابقات کشوری توسط ورزشکاران کرمانشاهی کسب شد، اظهار کرد: ورزشکاران استان کرمانشاه سال گذشته ۶۲ مدال برای استان کرمانشاه کسب کردند که بر اساس بررسی‌ها معادل ماهیانه ۶ مدال بوده است.
وی به حضور ۶۹ تیم ورزشی استان کرمانشاه در لیگ‌های ورزشی کشور اشاره کرد و افزود: در برخی از رشته‌ها مانند فوتبال به دلیل نداشتن اسپانسر مالی، مشکلاتی وجود دارد که می‌تواند دلیل موفق نبودن این تیم ورزشی تلقی شود؛ اما در این راستا تلاش‌های لازم برای پیشرفت آن‌ها صورت می‌گیرد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به همکاری خیران برای ایجاد زیرساخت‌های ورزشی در استان، تصریح کرد: سال گذشته توسط یکی از اسپانسرهای استان کرمانشاه ۱۵ قطعه زمین چمن مصنوعی به مبلغ حدود ۱۶ میلیارد تومان در مناطق محروم و حاشیه‌نشین استان کرمانشاه ساخته شد.
رحیمی بیان کرد: پروژه‌های جدید در حوزه ورزش نهایتاً تا ۴۵ روز آینده به بهره برداری خواهند رسید که این پروژه‌ها شامل ساخت دیواره صخره‌نوردی، کانوپولو، اسکیت، تنیس‌های خاکی، پیست دوچرخه‌سواری و میدان سوارکاری است.
وی با اشاره به مطالبات در نظر گرفته شده در سفر رئیس جمهور، ادامه داد: در سفر رئیس‌جمهور به استان کرمانشاه اعتبارات بسیار خوبی در بخش ورزش استان درخواست و مصوب شده که در صورت تحقق، شاهد تحولات بسیاری در ورزش استان کرمانشاه خواهیم بود و آمادگی کامل برای برگزاری مسابقات در سطح ملی و جهانی فراهم می‌شود. مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به اعتبارات خوبی که در سفر رئیس‌جمهور برای ساخت سالن ۶ هزار نفری دهکده المپیک در نظر گرفته شده، اشاره کرد و گفت: اعتباراتی به منظور تکمیل مجموعه کوثر و دهکده المپیک کرمانشاه مصوب شده که به دنبال اجرای طرح و برنامه‌های مربوط هستیم.
رحیمی خاطر نشان کرد: طی یک ماه تا ۴۵ روز پیش‌ رو زمین چمن شهرستان هرسین اتمام و آماده بهره‌برداری خواهد بود و در صورت تخصیص اعتبار، کرمانشاه آمادگی برگزاری مسابقات ملی و جهانی را داراست.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه