5 هزار شغل در روستاهای مازندران ایجاد شد

5 هزار شغل در روستاهای مازندران ایجاد شد

مازندران  

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران از اجرای 4 هزار طرح اشتغال روستایی با اشتغال بیش از 5 هزار نفر در روستاهای استان خبر داد.


فرج الله فتح الله پور درباره گزارش ارزیابی عملکرد اشتغال پایدار در مناطق محروم روستایی اظهار کرد: میزان اشتغال و تسهیلات ارائه شده در روستاها باید رصد و پایش شود.
وی با عنوان اینکه براساس اعتبارات صندوق توسعه ملی برای اشتغال پایدار، ارزیابی واحدها جزو مهم‌ترین برنامه‌هاست و با توجه به اهمیت این قانون، نظارت بر طرح‌ها و راستی آزمایی ضروری است، ادامه داد: 4هزار و ۶۰۹ طرح تسهیلات اشتغال روستایی توسط بانک‌های عامل در استان پرداخت شد در حالی که اعتبار تخصصی به استان ۶۶۷میلیارد تومان بوده و بیش از ۵۳۴ میلیارد تومان پرداخت شد.
وی طرح‌های ارسال شده به بانک را 4 هزار و ۸۱۶ طرح، طرح‌های منعقده را 4 هزار و ۶۳۲ مورد و طرح‌هایی را که تسهیلات برایشان پرداخت شده 4هزار و ۶۰۹ مورد ذکر کرد و افزود: از مجموع طرح‌ها ۶۵۲ طرح در بابل، ۶۷۰ طرح در ساری و در قائمشهر ۴۸۰ طرح اجرا شده است.
فتح الله پور گفت: از مجموع طرح‌ها، 4 هزار طرح به طور کامل با همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان سرشماری شد و 3 هزار و ۷۰۵ طرح اجرا شد و ۲۹۵ طرح تسهیلات دریافت کرد؛ ولی کاری انجام نداد.
وی اشتغال ایجاد شده را 5 هزار ۴۳۴ شغل ذکر کرد و گفت: بیش از ۷۰۰ شغل انحراف داشتیم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه