ویژه‌برنامه‌های شهادت امام محمدباقر (ع) در حرم مطهر رضوی

ویژه‌برنامه‌های شهادت امام محمدباقر (ع) در حرم مطهر رضوی

به مناسبت هفتم ذی‌الحجه، سالروز شهادت امام محمدباقر(ع) برگزاری برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و عزاداری متعددی ویژه زائران و مجاوران در حرم مطهر رضوی آغاز شد.
حجت‌الاسلام شریعتی‌نژاد؛ معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: برنامه محوری شب شهادت آن حضرت، روز گذشته پس از نماز مغرب و عشا در صحن پیامبر اعظم(ص) برگزار شد و حجج اسلام والمسلمین محمدباقر حیدری کاشانی، عبدالحمید واعظ شهیدی و مهدی شریعتی‌تبار به ایراد سخنرانی و مداحان اهل‌بیت(ع) به مرثیه‌سرایی پرداختند.
وی با بیان اینکه در ایام شهادت امام باقر(ع) نماز جماعت مغرب و عشا در صحن پیامبر اعظم(ص) به امامت آیت‌الله امامی کاشانی اقامه می‌شود، گفت: 
ویژه‌برنامه روز شهادت امام باقر(ع) از ساعت 11:15 صبح پنجشنبه در رواق امام خمینی(ره) آغاز می‌شود که در این مراسم آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد سخنرانی می‌کند. 
معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه مراسم عزاداری ویژه زائران عرب‌زبان در صحن غدیر برگزار می‌شود، تصریح کرد: همچنین در طول روز کارشناسان پاسخگویی به سؤالات اعتقادی در صحن‌ها حضور دارند تا به سؤالات زائران عزیز در مورد زندگانی این امام عظیم‌الشأن پاسخ دهند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه