printlogo


ارتکاب 31 فقره سرقت در زمان مرخصی از زندان!

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی از دستگیری متهمی خبر داد که پس از مرخصی از زندان متواری شده و دست به 31 فقره سرقت در دو استان خراسان رضوی و تهران زده است. 
به گزارش قدس، سرهنگ جواد شفیع‌زاده در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وصول يک فقره پرونده از اجرای احكام كيفری مشهد مقدس مبنی بر متواری شدن متهمی پس از مرخصی از زندان و اقدام به سرقت، کارآگاهان پليس آگاهی استان وارد عمل شدند.
وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات گسترده دريافتند متهم خارج از استان بوده و قصد عزيمت به مشهد را دارد. ازاین‌رو مراتب با مقام قضايی هماهنگ و با رصدهای نامحسوس پليسی متهم را حين ورود به مشهد دستگير و به مقر انتظامی منتقل کردند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده، متهم به بزه‌های انتسابی و همچنين تحت تعقيب قضايی بودن خود اعتراف و اذعان کرد پس از مرخصی از زندان، ‌ديگر مراجعه نداشته و ضمن متواری بودن اقدام به سرقت های ديگر در مشهد و تهران کرده است.
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در پایان با اشاره به اینکه متهم به 31 فقره انواع سرقت پس از مرخصی از زندان در دو استان تهران و خراسان رضوی اعتراف کرد، گفت: تحقیقات در این باره ادامه دارد.