PDF

سوخت‌گیری در خراسان رضوی در شرایط عادی است

سوخت‌گیری در خراسان رضوی در شرایط عادی است


علیرضا قامتی، قائم مقام و سخنگوی استانداری خراسان رضوی در شرایط اضطراری در سومین جلسه شورای شرایط اضطرار استان گفت: با اقدام‌های صورت ‌گرفته، صف‌های سوخت‌گیری در پمپ‌بنزین‌های استان کاهش یافته و در حال حاضر سوخت‌رسانی در جایگاه‌ها به روال عادی بازگشته است. از روز شنبه سهمیه ملی برای سوخت خودروها ابلاغ شده که  ۱۵ لیتر سهمیه آزاد برای کارت‌های آزاد و ۲۵ لیتر برای کارت‌های شخصی لحاظ شده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه