سوختگیری در خراسان رضوی در شرایط عادی است
علیرضا قامتی، قائم مقام و سخنگوی استانداری خراسان رضوی در شرایط اضطراری در سومین جلسه شورای شرایط اضطرار استان گفت: با اقدامهای صورت گرفته، صفهای سوختگیری در پمپبنزینهای استان کاهش یافته و در حال حاضر سوخترسانی در جایگاهها به روال عادی بازگشته است. از روز شنبه سهمیه ملی برای سوخت خودروها ابلاغ شده که ۱۵ لیتر سهمیه آزاد برای کارتهای آزاد و ۲۵ لیتر برای کارتهای شخصی لحاظ شده است.
برچسب ها :
ارسال دیدگاه
تیتر خبرها
-
مشکلی در بازگشت مسافران به شهرهایشان وجود ندارد
-
شورای گفتوگوی دولت و بخش خصوصی باید رکن تصمیمگیری اقتصادی استان باشد
-
تأکید رئیس شورای قضایی خراسان رضوی بر حمایت از نیروهای مسلح
-
سوختگیری در خراسان رضوی در شرایط عادی است
-
هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی را اطلاع دهید
-
توضیحات قائم مقام و سخنگوی شورای اضطرار استانداری خراسان رضوی درباره وقوع دو انفجار در مشهد
-
«جیش الظلم» پیادهنظام صهیونیسم در شرق کشور
-
4هزار و 500 میلیارد ریال تسهیلات صنعتی خراسان شمالی در مسیر پرداخت
-
درخراسان جنوبی هیچ کمبودی برای تأمین کالاهای اساسی وجود ندارد




