اتکای آب شرب مشهد به ذخایر زیرزمینی دو برابر شده است
حسین اسماعیلیان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد در گفتوگو با ایرنا اظهار کرد: تشدید خشکسالی موجب اتکای دو برابری این کلانشهر به ذخایر زیرزمینی در پنج سال اخیر شده است. تا پنج سال گذشته بیش از ۶۰ درصد آب مصرفی مشهد از سدها و منابع سطحی تأمین میشد؛ اما اکنون این میزان به ۲۵ درصد رسیده و حدود ۷۵ درصد آب مورد نیاز از منابع زیرزمینی تأمین میشود.
برچسب ها :
ارسال دیدگاه
تیتر خبرها
-
ساخت پناهگاههای مشهد؛ همچنان در دست مطالعه!
-
نظام اسلامی، الگوی جهانی در برابر استکبار است
-
اتکای آب شرب مشهد به ذخایر زیرزمینی دو برابر شده است
-
راهپیمایی «اقتدار ملی، غیرت دینی» در مشهد برگزار شد
-
سهم 14درصدی خراسان رضوی از تجارت با همسایه دریای خزر
-
مشکل جدی در مرز افغانستان از سمت ما وجود ندارد
-
آزادی ۶۶ زندانی جرایم غیرعمد خراسان جنوبی از آغاز امسال
-
103هکتار از مزارع گلرنگ خراسان شمالی از بین رفته است
-
ایران در صدر تولید بهترین نوع خاویار جهان قرار دارد




