خودکشی قاتل؛ سوژه کشته‌سازی رسانه‌های معاند!

دشمنان مردم باز هم دروغ‌پراکنی کردند

خودکشی قاتل؛ سوژه کشته‌سازی رسانه‌های معاند!

یکی از عاملان اصلی شلیک به سمت رئیس کانون وکلای خراسان رضوی در حالی هنگام دستگیری با خوردن قرص برنج خودکشی کرد که رسانه‌های معاند سعی دارند جای جلاد و شهید را عوض کنند و مرگ این قاتل را به اغتشاشاتی که حالا خبری از آن در شهر نیست، مرتبط کنند.


بیست و چهارم آبان ماه سال جاری بود که خبر به قتل رسیدن «شرکا»؛ رئیس کانون کارشناسان دادگستری خراسان رضوی منتشر شد. آنچه مشخص بود افرادی که به سلاح گرم مسلح بودند با اجرای نقشه پنچر کردن لاستیک خودرو مقتول و توقف اجباری خودرو، در فرصتی مناسب به سمت رئیس کانون کارشناسان دادگستری خراسان رضوی شلیک می‌کنند و او را به قتل می‌رسانند.
در حالی که ردی از متهمان نبود، تحقیقات پلیسی دقیقی برای دستگیری این افراد با دستور قاضی ویژه قتل عمد مشهد آغاز شد تا اینکه هشتم آذر ماه خبر دیگری مبنی بر شناسایی عاملان جنایت رسانه‌ای شد. جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در این زمینه چهار متهم دستگیر شده و تحقیقات در حالی ادامه دارد که برابر اطلاعات اولیه، دو تن از متهمان انگیزه اصلی در این ماجرا را اختلاف‌های شخصی اعلام کرده‌اند.
براساس اطلاعات واصله، عامل اصلی این جنایت که در زمینه ورزش بوکس هم فعالیت داشت، حین دستگیری دست به خودکشی می‌زند و می‌میرد.
پس از دستگیری این افراد ناگهان رسانه‌های معاند که از هر روزنه‌ای برای تشویش و به انحراف کشاندن افکار عمومی استفاده می‌کنند و در عوض کردن جای جلاد و شهید مهارت خاصی دارند، وارد بازی شدند. آن‌ها همان ابتدا در حالی که در مشهد هیچ خبری از اغتشاش نیست و مردم با آگاهی و بصیرت بالای خود خط دروغ‌پراکنی دشمن را شناسایی کرده و از آن فاصله گرفته‌اند، سعی کردند با انتشار تصویرهایی از متهم به قتل و همچنین تنظیم اخبار وارونه، مرگ عامل جنایت را توسط نیروهای انتظامی و امنیتی معرفی کنند و موضوع به جریان نخ‌نما شده اغتشاشات وصل شود تا آن‌ها ماهی خود را از این آب گل‌آلود شده صید کنند.
عارفی، قاضی ویژه قتل عمد مشهد در واکنش به این‌گونه اخبار به خبرنگار ما گفت: این فرد زمانی که دستگیر می‌شود، قرص برنج می‌خورد و دست به خودکشی می‌زند. ماجرا هیچ چیز جز این نیست. قاضی ویژه قتل عمد مشهد تصریح کرد: تحقیقات در خصوص روشن شدن دیگر ابعاد این پرونده همچنان ادامه دارد.

​​​​​​​خبرنگار: عقیل رحمانی

برچسب ها :
ارسال دیدگاه