آغاز آبرسانی به ۳۰۰ روستا در غرب کشور

پروژه آبرسانی قرارگاه بسیج سازندگی در لرستان کلید خورد

آغاز آبرسانی به ۳۰۰ روستا در غرب کشور

مسئول بسیج سازندگی استان لرستان روز گذشته در جمع گروه‌های جهادی شهرستان کوهدشت، اظهار کرد: بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان مجری پروژه جهاد آبرسانی قرارگاه امام حسن‌ مجتبی(ع) در استان است و این پروژه با اعتبار ۴۲۵ میلیارد تومان در کل استان و شامل ۱۲۵ روستا کلید خورده است.


​​​​​​​جهانبخش با اشاره به توانمندی بسیج سازندگی در صرفه‌جویی و افزایش کمیت خدمت‌رسانی مازاد بر مقدار ابلاغی، افزود: پس از برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌های صورت گرفته می‌توان گفت با پایان این پروژه بیش از ۳۰۰ روستا از خدمات آبرسانی بهره‌مند خواهند شد که این اقدام مرهون به‌ کارگیری گروه‌های جهادی و بسیجی در اجرای پروژه مذکور است.  وی با اشاره به اینکه در پروژه جهاد آبرسانی قرارگاه امام حسن‌ مجتبی(ع) در استان، ۱۰ حلقه چاه عمیق حفر خواهد شد، گفت: از این تعداد دو حلقه سهمیه شهرستان کوهدشت است که در قالب پروژه‌های بسیج سازندگی در سپاه ناحیه کوهدشت انجام خواهند شد. 
جهانبخش این پروژه عظیم را گامی بلند در زمینه خدمت‌رسانی و آبرسانی به مردم برشمرد و بیان کرد: ۵۱۳  کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب در کل استان اجرا خواهد شد که از این مقدار ۲۳ کیلومتر خط انتقال و ۴۰کیلومتر شبکه توزیع در شهرستان کوهدشت عملیاتی می‌شود. 
مسئول بسیج سازندگی استان لرستان تصریح کرد: این سه مجتمع شامل مجتمع چهار غله با متراژ ۱۶ کیلومتر شامل یک مخزن ۱۰۰مترمکعبی، یک مخزن فشارشکن ۲۰ مترمکعبی و یک ایستگاه پمپاژ آب، مجتمع خوشناموند و قبر موسی با متراژ 7کیلومتر و مجتمع شبکه توزیع و حفر چاه کشماهور که شامل ۲۴ کیلومتر از منطقه تازه‌آباد و ۱۶کیلومتر از شهرک امام است. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه