دستگیری هشت لیدر اصلی آشوب در خواب ناز!

عملیات پیچیده و دقیق نیروهای امنیتی و انتظامی در مشهد

دستگیری هشت لیدر اصلی آشوب در خواب ناز!

یک گروه حرفه‌ای و آموزش‌دیده از لیدرهای اصلی ساماندهی اغتشاشگران و آشوبگران که در ارتباط مستقیم با شبکه‌های معاند بودند و از آن‌ها دستور می‌گرفتند، پیش از اجرای نقشه شوم خود در چند روز آینده، مات قدرت اطلاعاتی و انتظامی شدند و در حالی که در خواب به سر می‌بردند، سردی دستبند حافظان امنیت، چرت آن‌ها را پاره کرد.


مهره‌های نفاق در محاصره اطلاعاتی  
در حالی که دست اغتشاشگران و نیت شوم آن‌ها برای مردم در سراسر کشور رو شده؛ اما شبکه‌های جاسوسی کشورهای متخاصم، رسانه‌های سعودی و لندن‌نشین‌ها هرچه در چنته دارند، این روزها به میان آورده‌اند تا به خیال خامشان شاید بتوانند ضربه‌ای سخت به این نظام وارد کنند.
آن‌ها هر بار با فراخوان‌های پیاپی مدعی می‌شوند این بار دیگر انقلاب خواهیم کرد و اندک افراد سرسپرده خود را یک بار به بازار، بار دیگر به خیابان‌های شلوغ می‌کشند تا با آتش زدن اموال مردم و ایجاد رعب و وحشت به نیت خود برسند و هر بار مردم بیشتر به عمق تفکرات ضدایرانی و اسلامی آن‌ها پی می‌برند.
در جدیدترین تحرکات صورت گرفته از سوی معاندان و سلطنت‌طلب‌ها که دقیقاً از همان ابتدا توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در نهادهای امنیتی و انتظامی خراسان رضوی مورد رصد و کنترل قرار داشت، سرشبکه‌های خارج‌نشین وابسته به جریان‌های نفوذ از لیدرهای اصلی اغتشاشات و کسانی که در ساماندهی و جذب افراد در تیم‌های آشوبگری حضور فعال داشته و به نوعی عاملان اصلی تحرکات خرابکارانه در شهر مشهد بودند، دستور دادند سربازان خود را برای اوباشگری دیگر در دو یا سه روز آینده آماده کنند.

مهره‌های با ارزش معاندان چه می‌کردند؟
نکته مهم این بود که هیچ کجا رفتار آن‌ها از مقابل چشمان تیزبین سربازان گمنام امام زمان(عج) دور نمی‌ماند و افرادی که در تور اطلاعاتی و انتظامی مدافعان امنیت قرار داشتند، سعی می‌کردند بر اساس دستورات و آموزش‌هایی که دیده بودند به هیچ عنوان وارد جمعیت نشوند و از مکانی دیگر که همان خانه‌های امن این افراد وابسته به جریان‌های سلطنت‌طلب و آشوب‌طلب بود، لیدرهای میان جمعیت را کنترل و به آن‌ها خط‌‌ بدهند.
از همین رو مأموران و مدافعان امنیت تمامی اقدامات آن‌ها را چه در فضای مجازی و چه ارتباط‌گیری بدون استفاده از تلفن همراهشان در کف خیابان با لایه‌های دیگر اغتشاش و چه نفوذ به لایه‌های پیچیده، این گروه هشت نفره را چندین روز به صورت شبانه‌روزی تحت کنترل خود داشتند.
افرادی که توسط نیروهای عملیاتی به دقت تحت رصد قرار داشتند به نوعی عاملان اصلی هدایت جریان‌های اغتشاش در چند خیابان مانند کوثر، هاشمیه و چند منطقه دیگر بودند.

عملیات نهایی در نیمه‌های شب
در حالی که تمامی افراد مرتبط با این هشت نفر که در چند لایه پیام‌های مورد نیاز را دریافت می‌کردند، مورد شناسایی قرار گرفته بودند و قرار بود بر اساس دستوری که از آن سوی مرزها برای آن‌ها صادر شده بود چند روز دیگر دست به آشوب بزنند، هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی در دادسرای مشهد صورت گرفت و جمعه شب گذشته عملیات نهایی که همان ورود به لانه‌های شیطان و دستگیری وابستگان جریان سلطنت‌طلب و برانداز بود، کلید خورد.
از همین رو فرمانده میدان، آخرین هماهنگی‌های لازم را بین تیم‌های واکنش سریع در نهادهای امنیتی و انتظامی صورت داد و در حالی که هشت فرد مورد نظر در چند نقطه شهر مشهد در خواب به سر می‌بردند، زمانی چرتشان پاره شد که مدافعان امنیت بالای سر آن‌ها ایستاده بودند.

کشف بمب‌های صوتی از خانه‌های امن!
با دستگیری این مهره‌های با ارزش شبکه نفاق طی هشت عملیات همزمان و پیچیده در مشهد، به سرعت دستور تفتیش محل اختفای آن‌ها صادر شد. در پی این اقدام مقدار زیادی بمب‌های صوتی، بمب آتش‌زا و... کشف شد.
دستگیری این افراد که ارتباط ویژه‌ای با برخی سرپل‌های معاند خارج‌نشین داشتند، ضربه سختی بر پیکره شبکه آشوب زد. با دستگیری این افراد و اعترافات آن‌ها، ابعاد دیگری از جریان نفاق آشکار و هویت تعدادی از سرشاخه‌های مرتبط به این افراد لو رفت که دستگیری آن‌ها نیز در دستور کار قرار دارد.

خبرنگار: عقیل رحمانی

برچسب ها :
ارسال دیدگاه