شهر امام‌رضا(ع) دچار مهجوریت رسانه‌ای شده است

آیت‌الله ‌علم‌الهدی:

شهر امام‌رضا(ع) دچار مهجوریت رسانه‌ای شده است

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: مشکلی که درباره مشهدالرضا(ع) وجود دارد، این است که شهر امام رضا(ع) متأسفانه دچار مهجوریت رسانه‌ای شده و بر این اساس، باید متمرکز بر عرصه رسانه، اقدام قابل ‌توجهی صورت بگیرد.


آیت‌الله سید احمد علم‎الهدی در یک‌صد و سی و نهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی افزود: در تهاجم رسانه‌ای که علیه بنده وجود دارد، من هیچ دفاعی از خود ندارم. بنده از هیچ‌کس توقع ندارم که در دفاع از من حتی یک خط در رسانه‌ها بنویسد. حتی گلایه هم از رسانه‌های مخالف ندارم؛ زیرا بسیاری از این‌ها فقط برای اینکه از قافله عقب نمانند، به بنده هجمه وارد می‌کنند.
امام‌جمعه مشهد با بیان اینکه نباید به خاطر هجمه و فشاری که علیه یک نفر وجود دارد، کل شهر و بلکه استان مورد تحریم رسانه‌ای قرار بگیرد، تصریح کرد: من در هیچ موقعیتی چه در خطبه‌های نماز جمعه و چه غیر آن از خود دفاعی نداشته‌ام؛ اما اکنون دیگر روشن است که این تهاجم در حال تبدیل ‌شدن به مشکلی برای شهر شده و کسانی از جریان قدرت و ثروت که قصد تحریم مشهدالرضا(ع) را دارند، در تلاش برای ضربه‎ زدن به شهر و بلکه استان، مرا بهانه کرده‌اند.
آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به تأثیرگذاری این تحریم رسانه‌ای بر تصمیم‌گیری‌های کشوری پیرامون مشهد و استان گفت: با وجود پیشرفت‌های موجود در مشهد، خراسان رضوی در زمره محروم‌ترین استان‌های کشور در ردیف بودجه‌های ملی است. این بی‌وفایی نسبت به انقلاب و ولایت اهل‌بیت(ع) و البته ظلم آشکار به امام رضا(ع) است. همه‌ساله میلیون‌ها زائر داخلی و خارجی به شهر مشهد سفر می‌کنند، بی‌مشکل به زیارت می‌پردازند و امکانات مورد نیازشان برای اسکان و پذیرایی و موارد مشابه تأمین می‌شود. مشهدی‌ها در مهمان‌نوازی سرآمد کشور هستند و با پذیرایی از موج زائران داخلی و خارجی امام هشتم(ع)، برای استان آبرو می‌خرند. در این شرایط، رسانه‌های ملی از انعکاس این جایگاه ارزشمند امتناع دارند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه