سفره‌های پذیرایی دهه کرامت در صحن امام حسن مجتبی(ع)

در آستانه میلاد حضرت رضا(ع) گسترده می‌شود

سفره‌های پذیرایی دهه کرامت در صحن امام حسن مجتبی(ع)

در آستانه میلاد فرخنده حضرت رضا(ع) برای دومین سال متوالی، سفره‌های پذیرایی دهه کرامت بارگاه ملکوتی رضوی در صحن امام حسن مجتبی(ع) گسترده می‌شود.


به گزارش آستان‌نیوز، در ادامه پذیرایی از زائران و مجاوران با غذای متبرک حضرت رضا(ع) در مهمانسرای حرم مطهر رضوی و موکب‌های مستقر در حریم حرم مطهر در دهه کرامت، از یکشنبه 7 خرداد 1402 (دیشب) پذیرایی از دلدادگان این حضرت در سفره‌های صحن امام حسن مجتبی(ع) با غذای متبرک رضوی در وعده شام آغاز شده است.
این برنامه به همت موکب «مضیف الزهرا(س)» از تهران آغاز و تا یکشنبه 14 خرداد ماه با توجه به شرایط آب و هوایی و میزان ازدحام زائران در حرم مطهر در این صحن ادامه خواهد داشت و هر شب از حدود 3 هزار نفر میزبانی می‌شود.
کارت دعوت این طرح ویژه دهه کرامت به همت معاونت اماکن متبرکه رضوی یا از طریق «نسیم رضوان» بین محبان خاندان عصمت و طهارت(ع) در حرم مطهر توزیع خواهد شد.
از آنجایی که غذای متبرک در این طرح اکرام در مهمانسرای حضرت رضا(ع) طبخ می‌شود، از نظر کیفیت نیز در سطح غذای مهمانسراست. البته تمام هزینه‌ها و انجام مراحل پخت برعهده خادمان موکب تهرانی مضیف الزهرا(س) خواهد بود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه