PDF

معرفی عوامل هدررفت آب بجستان خراسان رضوی به مراجع قضایی

معرفی عوامل هدررفت آب بجستان خراسان رضوی به مراجع قضایی


حسن حیدری، فرماندار بجستان گفت:‌ به دلیل سهل‌انگاری و نداشتن توجه کافی مسئولان ۲۰۰مترمکعب آب مخزن ذخیره آب شهرستان بجستان به مدت پنج ساعت هدر رفت. سه نفر از عوامل دخیل در هدررفت مخزن ذخیره آب این شهرستان شامل مدیر آب و فاضلاب، مسئول بهره‌برداری و نگهبان مخزن ذخیره آب بجستان به مراجع قضایی معرفی شدند. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه