درآمدهای مدیران سابق استقلال کجا خرج شد؟
حمیدرضاعرب
در فصول اخیر مدیران باشگاه استقلال درباره درآمدهای خود اطلاعات متفاوتی را به رسانهها دادهاند. برای مثال فصل پیش علی خطیر که زمام امور باشگاه استقلال را در زمانی طولانی به عهده داشت و فقط از کنار قرارداد با موبایل موسوی توانست ۸۰ میلیارد تومان درآمدزایی داشته باشد. این موضوع بارها از سوی خطیر و حامیان رسانهایاش بازنشر شد اما سؤالی که به وجود آمده این است چرا استقلال با وجود این حجم از درآمدها که یک قلم آن به ادعای خطیر و نزدیکانش به حدود ۸۰ میلیارد تومان رسیده، این اندازه بدهی دارد؟ در همین یک هفته اخیر درباره بدهیهای باشگاه استقلال بارها و بارها موارد و مسائل گوناگونی مطرح شده است. یک بار گفته شد بازیکنان به باشگاه استقلال گفتهاند تا زمانی که بدهیهای فصول قبل پرداخت نشود، راضی به تمدید قرارداد نیستند. یک بار نیز گفته شد مربیان استقلال تسویه حساب نکردند و این سؤال به وجود آمد که درآمدهای فصل قبل به واقع خرج چه اموری شده است؟ سنت غلط مدیران باشگاه استقلال همواره بر پایه لاپوشانی استوار بوده و هیچ یک حاضر نبودند درباره مدت زمان فعالیت خود برای افکار عمومی شفافسازی کنند و درباره اینکه درآمدها کجا هزینه شده توضیحی ارائه دهند. به هرحال خطیر مدیری بود که در طول دوران حضورش در استقلال بارها از درآمدزایی گفت. او حتی وعده ساخت ورزشگاه را هم داد اما هرگز عملی نشد و درحالی که گفته شده بود در تابستان کلنگ ساخت ورزشگاه به زمین خواهد خورد، اما این پرونده به طور کلی مسکوت ماند.
برچسب ها :
ارسال دیدگاه
تیتر خبرها
-
جدایی غیرمنتظره حزباوی از السد
-
بلاتکلیفی لژیونرهای ایران برای فصل آینده
-
فدراسیون فوتبال عامل افزایش قیمتها
-
ژوزه محمد مورایس؛ از لیسبون تا چهارباغ عباسی
-
درآمدهای مدیران سابق استقلال کجا خرج شد؟
-
علی علیپور از پرسپولیس یک هفته مهلت خواست
-
پیروانی در آستانه جدایی از پرسپولیس
-
پاسخ منفی عمر السومه به پیشنهاد پرسپولیس
-
آتیلا حجازی در استقلال ماندنی شد




