پیام مردم
متأسفانه برخی همسایهها در محله طرحچی، سگهایی که به انسان حمله میکنند را در منزل نگهداری میکنند و هنگام غروب در خیابان آزادشان میکنند یا با یک زنجیر دست بچهها میسپارند. اگر خدایی نکرده از دست بچه رها بشود معلوم نیست چه اتفاقی میافتد.
مسئولان فکری به حال ما مستأجران بکنند. واقعاً رهن و اجارهها خیلی بالا رفته و انگار نظارتی بر این مسئله نیست. از وقتی به اتباع خانه میدهند وضعیت بدتر شده و مسکن سخت پیدا میشود. من از قاسمآباد به اجبار به منطقه توس آمدم. ۲۰۰میلیون رهن و ماهی 4-3 میلیون اجاره را قشر کارگر و کم درآمد از کجا بیاورد؟
شوهرم کارگر شهرداری است. کارگران شهرداری به خصوص پاکبانان واقعاً زحمت زیادی میکشند. مسئولان شهرداری به این کارگران رسیدگی کنند. حقوقشان را زیاد و رسمیشان کنند. در مورد عیدی هم عید قربان به رسمیها عیدی دادند اما به پیمانیها ندادند.
چرا شهرداری منطقه۳ فکری به حال زمینهای خالی انتهای مهر مادر ۲۵ و ۲۷ در خواجهربیع نمیکند؟ جویهای آب پر از لجن و زمینهای خالی منبع پشه و معتادان شده است. معتادان زبالههایی که دیر جمعآوری میشود را میسوزانند و اهالی نمیتوانند در این گرما کولر روشن کنند یا پنجره را باز بگذارند. پشه سالک هم اینجا بیداد میکند. تاکنون چندین بار پیگیری کردیم ولی نتيجه نگرفتیم. امیدوارم شهرداری منطقه۳ به فکر مردم این منطقه ضعیف هم باشد.
مسئولان فکری به حال ما مستأجران بکنند. واقعاً رهن و اجارهها خیلی بالا رفته و انگار نظارتی بر این مسئله نیست. از وقتی به اتباع خانه میدهند وضعیت بدتر شده و مسکن سخت پیدا میشود. من از قاسمآباد به اجبار به منطقه توس آمدم. ۲۰۰میلیون رهن و ماهی 4-3 میلیون اجاره را قشر کارگر و کم درآمد از کجا بیاورد؟
شوهرم کارگر شهرداری است. کارگران شهرداری به خصوص پاکبانان واقعاً زحمت زیادی میکشند. مسئولان شهرداری به این کارگران رسیدگی کنند. حقوقشان را زیاد و رسمیشان کنند. در مورد عیدی هم عید قربان به رسمیها عیدی دادند اما به پیمانیها ندادند.
چرا شهرداری منطقه۳ فکری به حال زمینهای خالی انتهای مهر مادر ۲۵ و ۲۷ در خواجهربیع نمیکند؟ جویهای آب پر از لجن و زمینهای خالی منبع پشه و معتادان شده است. معتادان زبالههایی که دیر جمعآوری میشود را میسوزانند و اهالی نمیتوانند در این گرما کولر روشن کنند یا پنجره را باز بگذارند. پشه سالک هم اینجا بیداد میکند. تاکنون چندین بار پیگیری کردیم ولی نتيجه نگرفتیم. امیدوارم شهرداری منطقه۳ به فکر مردم این منطقه ضعیف هم باشد.
برچسب ها :
ارسال دیدگاه




