شناسایی یک مورد مثبت تب دنگی در تربت حیدریه
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه از شناسایی یک مورد مثبت تب دنگی در جمعیت زیر پوشش این دانشگاه خبر داد.
محمد قربانی گفت: بیمار با علائم تب دنگی و با سابقه سفر حج در تاریخ هفتم تیر ماه به بیمارستان امام رضا(ع) مشهد مراجعه میکند و پس از انجام آزمایش، مشکوک به تب دنگی شناسایی شده که با اعلام گروه پیشگیری و مبارزه با بیماریهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد در تاریخ ۲۰ تیرماه نتیجه آزمایشها مثبت اعلام و بلافاصله نمونه دوم ارسال شد.
برچسب ها :
ارسال دیدگاه




