printlogo


قدردانی سردار غیاثی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی
سردار غیاثی، فرمانده سپاه امام رضا(ع) در پیامی از شرکت پرشور مردم فهیم و بصیر ایران اسلامی به ویژه مردم استان خراسان رضوی قدردانی و تشکر کرد.


وی در این پیام با اشاره به حضور انبوه و پرتعداد دانش‌آموزان و دانشجویان آگاه و ولایتمدار تأکید کرده است: به استناد اخبار، تصاویر و روایت‌های رسانه‌های موافق و مخالف، حضور مردم در ۱۳ آبان امسال با شور حماسی و نشاط کم‌نظیر و خاصی همراه بود که این نشان از بصیرت و زمان‌شناسی جوانان و نوجوانان دانشجو و دانش‌آموز ایران اسلامی است.
سردار غیاثی با اشاره به تبلیغات پرحجم امپراتوری رسانه‌ای غرب برای عدم شرکت مردم در اجتماعات و راهپیمایی‌های روز ملی مبارزه با استکبار آورده است: ملت‌ایران یک بار دیگر معادلات دشمن خبیث را بر هم زدند و با حضورشان در راهپیمایی  ضداستعماری و ضداستکباری، رسانه‌های صهیونیستی آمریکایی و سردمدارانشان را به خوبی رسوا و بی‌آبرو کردند.
فرمانده سپاه امام رضا(ع)  در این پیام با بیان اینکه باید به این مردم هزاران آفرین گفت، تأکید کرده است: ملت قهرمان و رشید ایران اسلامی با حضور خود در راهپیمایی دشمن‌شکن، کاخ‌ها و قصرهای آمال و آرزوهای قدرت‌های بزرگ استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار را درهم شکست.
در بخش پایانی این پیام آمده است: ان‌شاءالله با توکل به پروردگار و رهبری امام‌گونه رهبر معظم انقلاب این ملت و ملت‌های عالم به زودی روزی را خواهند دید که قدرت‌های بزرگ سر تعظیم در مقابل این ملت فرود آورند.