printlogo


40درصد بازنشستگان تأمین اجتماعی موفق به دریافت تسهیلات نشدند


​​​​​​​مدیرعامل و رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: از ۲۶هزار بازنشسته تأمین اجتماعی در خراسان جنوبی تاکنون ۶۰درصد موفق به دریافت تسهیلات از یک تا ۱۲ میلیون تومانی شدند و ۴۰درصد هیچ تسهیلاتی نگرفتند.
محمدحسین براتی در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه بازنشستگان کشوری 6 تا هفت مرحله این تسهیلات را دریافت کرده‌اند، افزود:80 درصد بازنشستگان سالانه به انواع خدمات دارو و درمان نیاز دارند که بیمارستان‌های فعلی در استان پاسخگوی این نیازها نیستند. باید برای فعال کردن بیمارستان میلاد و تبدیل آن به بیمارستان ملکی و تأمین متخصص و دارو برای داروخانه آن تلاش کرد.
رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی خراسان جنوبی خواستار توزیع عادلانه تسهیلات در بین بازنشستگان شد و گفت: تمام این بازنشستگان به کشور خدمت کرده‌اند و باید خدمات عادلانه‌ای به آن‌ها ارائه شود. در شرایط فعلی 10 تا 12 سال طول می‌کشد که همه بازنشستگان از این تسهیلات بهره‌مند شوند.
مدیرعامل و رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی خراسان جنوبی به عدم تحقق وعده مازاد بر سهمیه وام بازنشستگان به مبلغ 20هزار میلیارد تومان اشاره و خواستار تحقق آن شد.