پرفروش شدن کتاب پیش از چاپ!

پرفروش شدن کتاب پیش از چاپ!

آخرین کتابی که توسط «دبورا جیمز»‌ ستون‌نویس انگلیسی نوشته شده است، پیش از آنکه روانه بازار شود به اثری پرفروش تبدیل شد.
به گزارش ایسنا و به نقل از گاردین، با استقبال زیاد از نسخه‌های پیش‌فروش ‌شده دومین و آخرین کتاب «دبورا جیمز» مجری پادکست و ستون‌نویس انگلیسی، این کتاب طی چند روز به صدر فهرست کتاب‌های پرفروش فروشگاه «آمازون» تبدیل شده است.
کتاب خاطرات «جیمز» که گوینده پادکست نیز هست، با پیشی گرفتن از کتاب محبوب «مردی که دو بار جانش را از دست داد» نوشته «ریچارد عثمان»، در صدر فهرست کتاب‌های پرفروش بریتانیا در آمازون قرار گرفته است.
زمان انتشار کتاب «چطور در آستانه مرگ زندگی کنیم» پس از انتشار خبر زیاد نبودن شانس زندگی نویسنده آن، به زمانی زودتر از موعد تعیین‌ شده تغییر یافت. بر اساس تصمیم جدید، این کتاب در ماه اوت روانه بازار می‌شود؛ این در حالی است که این اثر پیشتر قرار بود در ماه ژانویه سال آینده منتشر شود.
جیمز که اکنون ۴۰ ساله است در سال ۲۰۱۶ متوجه شد به سرطان روده مرحله ۴ مبتلاست و پزشکان به او گفته بودند کمتر از ۸درصد احتمال دارد بتواند پنج سال آینده را زنده بماند. 
«جیمز» می‌گوید انتشار این کتاب روشی بود تا بتواند آنچه را با دیگران به اشتراک بگذارد که باید برای داشتن نگرش مثبت در زمان مواجهه با بزرگ‌ترین مسائل زندگی انجام داد.
به گفته جیمز، این کتاب همچنان مدت طولانی پس از به پایان رسیدن زندگی او منتشر خواهد شد، اما او امیدوار است تغییر تاریخ انتشار، مخاطبان را کمتر منتظر نگه دارد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه