میلیون‌ها سال نوری از رقبا دوریم

اعتراف سرمربی شهرخودرو

میلیون‌ها سال نوری از رقبا دوریم

پس از باخت سه گله شهرخودرو در اصفهان مقابل سپاهان، داوود سیدعباسی سرمربی تیم مشهدی گفت: امروز حریفان مستقیم ما برای ماندن در لیگ برتر شکست خوردند، اما فعلاً بزرگ‌ترین مشکل از خود تیم ماست؛ از روزی که من به این تیم آمدم، امروز بدترین بازی‌مان را انجام دادیم. 
سیدعباسی با تمجید از سپاهان گفت: وقتی جلو تیمی مثل سپاهان بازی می‌کنید، باید تمام 90 دقیقه حواستان باشد؛ چرا که تاپ‌ترین و بهترین بازیکنان ایران در سپاهان بازی می‌کنند؛ به نظر من تیم سپاهان در این فصل شایسته بود که تا هفته پایانی در کورس قهرمانی بجنگد. زورمان به تیم سپاهان نرسید و باید این واقعیت را بپذیریم، چون اگر بخواهیم این شکست را توجیه کنیم کار خودمان را سخت می‌کنیم؛ زیرا اصلاً هیچ چیز ما با سپاهان قابل مقایسه نبود.
سیدعباسی درباره تضعیف شدن تیمش نسبت به فصول گذشته گفت: من از اول فصل در این تیم نبودم و در جریان اتفاقاتی که در نیم‌فصل اول افتاده بود قرار نداشتم؛ اگر به گذشته برگردیم می‌بینیم که چه اتفاقاتی برای این تیم افتاده و روشن است برای همه و کارشناسان باید بررسی کنند.
وی در پاسخ به فشاری که تیمش مقابل سپاهان و استقلال متحمل شد، گفت: من فکر می‌کنم که ما مقابل سپاهان بیشتر اذیت شدیم؛ تیم ما اصلاً بالانس نیست، اگر نگاهی به ترکیب تیم ما بیندازید برخی بازیکنان ما اگر روز خوبشان نباشد، خیلی به مشکل می‌خوریم و این طور نیست که سریع بتوانیم جایگزین کنیم. این موضوع کار ما را سخت می‌کند، چون بازی‌ها هم پرفشار است.
سیدعباسی در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: شرایط ما با هیچ تیم لیگ برتری قابل مقایسه نیست؛ واقعاً شهرخودرو میلیون‌ها سال نوری با یک شرایط نرمال با همه تیم‌ها فاصله دارد. با سپاهان بیشتر و بقیه تیم‌ها این فاصله کمتر بوده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه