هیچ کس نمی تواند جای بنزما را پر کند

اعتراف آنچلوتی

هیچ کس نمی تواند جای بنزما را پر کند

رئال مادرید در اولین بازی دوستانه پیش فصل خود، ال کلاسیکوی دوستانه لاس وگاس را به بارسلونا واگذار کرد. کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید در مصاحبه پس از بازی در مورد عملکرد کلی و فردی بازیکنانش صحبت کرد. «شاهد بازی برابری بودیم و تلاشم بر این بود که به همه بازی بدهم. مقابل رقیب بسیار قدرتمندی بازی کردیم و در مجموع این بازی را خیلی دوست داشتم. در ابتدای بازی کمی در بازی‌سازی از عقب مشکل داشتیم، مشخصاً در این زمینه با حضور کاسمیرو، کروس و مودریچ وضعیت بهتری داریم اما قصد داشتم به بازیکنان جوان تیم میدان بدهم. از لحاظ دفاعی، از آن سه نفر (والورده، شوامنی و کاماوینگا) راضی بودم». 
سرمربی رئال مادرید ادامه داد:  رودیگر؟ عملکرد او در کناره‌ها را پسندیدم. دیوانه نیستم و می‌دانم که پست او دفاع کنار نیست، اما این بازیکن واقعاً باهوش است. رودیگر توانایی بازی در این پست را دارد و می‌تواند به موقعش با آلابا پست عوض کند. البته آلابا تنها از سر ناچاری در دفاع چپ بازی می‌کند. ماندن آسنسیو و سبایوس؟ حضور آن‌ها من را اذیت نمی‌کند. رقابت درون تیمی افزایش یافته است. هر دوی آن‌ها بازیکنانی هستند که خوب کار می‌کنند. ماندن در تیم تصمیم خودشان است. امسال بازیکنان زیادی در اختیار داریم، تمرینات بهتر از قبل برگزار می‌شوند و در مجموع هم ترکیب بهتری داریم. 
کارلتو راجع به بنزما، غایب سرشناس این بازی و وضعیت آمادگی اش هم اضافه کرد:او 45 دقیقه مقابل کلاب آمریکا بازی خواهد کرد و در بازی بعد از آن 30 دقیقه بیشتر فرصت حضور در زمین را خواهد داشت، مقابل یوونتوس ترکیبی که در سوپرکاپ اروپا بازی خواهد کرد را تست می‌کنم. هیچ‌کس در دنیا نمی‌تواند جای کریم را بگیرد. خوب دفاع کردیم اما در حمله کیفیت کافی را نداشتیم. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه