رد پای زوج سارق در 28 فقره سرقت از مجتمع‌های ساختمانی

رئیس پلیس مشهد خبر داد

رد پای زوج سارق در 28 فقره سرقت از مجتمع‌های ساختمانی

کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد با دستگیری زوجی سارق، 28 فقره سرقت از مشاعات ساختمانی و منازل ویلایی را کشف کردند.


سرهنگ احمد نگهبان، فرمانده انتظامی مشهد در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی گزارش سرقت‌های سریالی منزل و مشاعات مجتمع‌های مسکونی در محدوده غرب شهر مشهد، موضوع در دستور کار تیمی از مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی‌های کارآگاهان پایگاه غرب پلیس آگاهی مشهد مشخص شد که در بیشتر سرقت‌ها سارقان در ساعات خلوت صبح و بعدازظهر با یک دستگاه موتورسیکلت در مناطق خلوت، ابتدا منطقه را زیر نظر می‌گرفتند و با ورود به منزل‌های ویلایی و بیشتر مجتمع‌های مسکونی بدون نگهبان اقدام به سرقت لوازمی از جمله در منازل، کنتور آب، کفش، دوچرخه، چهارپایه، نردبان و لوازم داخل انباری‌ها می‌کردند.
این مقام انتظامی بیان کرد: مأموران این فرماندهی با بررسی تمامی سرقت‌ها و تجمیع اطلاعات بدست آمده سرانجام متهمان را که زوجی میانسال و معتاد هستند، شناسایی و پس از هماهنگی قضایی آن‌ها را در یکی از مناطق حاشیه شهر دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی مشهد اظهار کرد: متهمان 40 و 43 ساله در بازجویی‌های اولیه به 12 فقره سرقت در محدوده شهرک غرب مشهد اعتراف کردند که در ادامه تحقیقات با توجه به گزارش سرقت‌های مشابه در دیگر نقاط شهر مشهد، مورد بازجویی قرار گرفتند و به 16 فقره سرقت در محدوده جنوب و شرق مشهد و فروش اموال مسروقه به افراد مالخر اعتراف کردند.
سرهنگ نگهبان تصریح کرد: با هماهنگی قضایی، تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرایم احتمالی، همدستان آن‌ها و افراد مالخر ادامه دارد.

خبرنگار: عقیل رحمانی

برچسب ها :
ارسال دیدگاه