برنامه‌های حرم مطهر رضوی در میلاد حضرت زینب(س)

 برنامه‌های حرم مطهر رضوی در میلاد حضرت زینب(س)


همزمان با سالروز میلاد حضرت زینب(س) ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی مختلفی در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.  روز گذشته نیز در شب میلاد حضرت زینب(س) ویژه‌برنامه‌ای به همین مناسبت پس از اقامه نماز مغرب و عشا با محوریت رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی اجرا شد. این مراسم پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا با نقاره‌زنی و قرائت زیارت امین‌الله آغاز شد. سپس حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی زمانی‌فرد درباره شخصیت حضرت زینب(س) به ایراد سخن پرداخت و در ادامه مراسم دعای توسل و مدیحه‌سرایی توسط مرتضی اسلامی‌نژاد برگزار شد. قرائت زیارت امین‌الله توسط ابراهیم قانع، مراسم شعرخوانی سیدابوالفضل مبارز و مدیحه‌سرایی حسن شالبافان از دیگر برنامه‌های شب میلاد حضرت زینب(س) بود.
امروز هم مدیحه‌سرایی سعید قانع همراه با اجرای گروه سرود گلدسته‌های حرم انجام می‌شود. همچنین حجت‌الاسلام مهدی زمانی‌فرد از ساعت۱۰:۳۰ در رواق امام خمینی(ره) به سخنرانی می‌پردازد.
 در شام میلاد حضرت زینب کبری(س) نیز حجت‌الاسلام فرحزاد سخنران مراسم است و در ادامه مهدی سروری، ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به خواندن زیارت جامعه کبیره، مولودی‌خوانی و شعرخوانی می‌پردازد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه