مشارکت بنیاد برکت در اجرای ۱۲۷ طرح عمرانی خراسان جنوبی

مشارکت بنیاد برکت در اجرای ۱۲۷ طرح عمرانی خراسان جنوبی


​​​​​​​مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در خراسان جنوبی گفت: ۱۲۷ طرح عمرانی و زیربنایی در این استان با مشارکت بنیاد برکت در دست اجراست و هدف‌گذاری شده که این طرح‌ها تا پایان سال آینده تکمیل شود.
سیدمجتبی موسوی‌ در گفت‌وگو با ایرنا افزود: این طرح‌ها شامل ساخت ۶ مدرسه، چهار مسجد، ۷۵واحد مسکونی و ۴۲ طرح عمرانی دیگر شامل لایروبی و مرمت قنوات روستایی، آبرسانی، بازسازی و تجهیز مدارس، بیمارستان و خانه عالم است.
وی بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در چند سال اخیر در زمینه سلامت و سایر خدمات نیز یک میلیارد تومان در خراسان جنوبی هزینه کرده است.
این ستاد از ابتدای فعالیت خود در امور زیربنایی و فرهنگی ۷۰۱ طرح را با سرمایه‌گذاری ۹۰ میلیارد تومان در استان اجرا کرده‌ و از این تعداد ۵۷۴ طرح در زمینه عمرانی و امور زیربنایی بوده که با اعتبار بیش از ۸۰میلیارد تومان اجرایی شده است.
وی با اشاره به اقدام‌های توانمندسازی اقتصادی و توسعه کارآفرینی و اشتغال‌زایی ستاد اجرایی در خراسان جنوبی گفت: تاکنون 8هزار و ۸۵۲ طرح اشتغال‌زایی با سرمایه‌گذاری بیش از هزار و ۶۸۲میلیارد تومان توسط بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در این استان اجرا شده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه