لشکر کشی برای تصاحب صدر

ثانیه‌شماری برای شروع دوباره مسابقات لیگ برتر

لشکر کشی برای تصاحب صدر

رسیدن به روزهای پایانی تعطیلات فیفادی و مسابقات جام جهانی سبب شده شروع دوباره رقابت‌های لیگ برتر نزدیک‌تر از همیشه به چشم آید و هواداران فوتبال در انتظار برگزاری ادامه مسابقات لیگ باشند تا تکلیف تیم صدرنشین در کورس جذاب بالانشین‌های جدول در پایان نیم‌فصل اول مشخص شود. 


شهرآورد سرنوشت‌ساز
سرخابی‌های پایتخت رتبه‌های اول و دوم جدول را به تسخیر خود در آورده‌اند و همین مسئله سبب شده یکی از مهم‌ترین و البته احتمالاً جذاب‌ترین دربی‌های فصول گذشته در پیش باشد. پرسپولیسی‌ها برای تثبیت صدرنشینی خود در پی کسب 3 امتیاز هستند و در نقطه مقابل، استقلال هنوز با هدایت ریکاردو ساپینتو صدرنشینی در جدول لیگ برتر را تجربه نکرده و برد آبی‌پوشان پایتخت در دربی می‌تواند برای نخستین‌بار استقلالِ ساپینتو را به صدر جدول در لیگ بیست‌ودوم برساند.

مسیر آسان سپاهان
طلایی‌پوشان اصفهانی که مشغول پشت سر گذاشتن دوره‌های آماده‌سازی فشرده برای از سرگیری رقابت‌های لیگ بیست‌ودوم هستند، شاید روی کاغذ در بین مدعیان آسان‌ترین رقبا را در پیش دارند. به طوری‌که سپاهان تا پایان نیم‌فصل نخست لیگ بیست‌ودوم قرار نیست با رقبای مدعی رودررو شود و شاگردان ژوزه مورایس باید به مصاف تیم‌های دوازدهم تا پانزدهم جدول رده‌بندی بروند!

کار دشوار شاگردان «یحیی»

پرسپولیس تنها تیم حاضر در جمع مدعیان است که سه مسابقه از چهار دیدار پایانی خود در نیم‌فصل اول لیگ بیست‌ودوم را باید با یکی از 6 تیم برتر جدول انجام بدهد که این مسئله نشان می‌دهد شاگردان یحیی گل‌محمدی در قیاس با سایر رقبای خود، راه دشوارتری را در مقابل خود خواهند داشت. سرخپوشان پایتخت پس از پشت سر گذاشتن دربی، باید در خانه مقابل پیکان قرار گیرند و سپس دو مسابقه دشوار را مقابل گل‌گهر سیرجان و نساجی مازندران برگزار کنند.

«ساپینتو» به دنبال «فرهاد»!
استقلال فصل گذشته توانست نیم‌فصل نخست را با صدرنشینی به پایان برساند و آبی‌پوشان این فرصت را دارند تا در لیگ بیست‌ودوم هم با هدایت ریکاردو ساپینتو باردیگر صدرنشینی را در پایان نیم‌فصل تجربه کنند. البته که کلید نجات آبی‌ها در دیدار شهرآورد است، به طوری‌که پیروزی در مقابل پرسپولیس می‌تواند نیمی از راه صدرنشینی در نیم‌فصل نخست را برای شاگردان ساپینتو هموار کند.

«قلعه‌نویی» در اندیشه حفظ بردهای سریالی
گل‌گهر سیرجان دو بازی پایانی خود در لیگ برتر را پیروز شده و شاگردان امیر قلعه‌نویی به دنبال حفظ روند بردهای خود در لیگ بیست‌ودوم هستند تا بتوانند موقعیت خود در کورس مدعیان را حفظ کرده و به صدر جدول برسانند. سورمه‌ای‌پوشان برای رسیدن به صدر جدول تا پایان نیم‌فصل نخست، کار نسبتاً دشواری دارند، به طوری‌که ابتدا باید در خانه مقابل تیمِ سخت‌کوش هوادار با هدایت ساکت الهامی قرار گیرند و سپس در اراک به مصاف آلومینیوم بروند که نمایش‌های خوبی در لیگ بیست‌ودوم داشته است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه