جریمه ۴ میلیونی دو واحد صنفی برای فعالیت اضافی

جریمه ۴ میلیونی دو واحد صنفی برای فعالیت اضافی

رئیس بازرسی اتاق اصناف مشهد از جریمه 4 میلیون تومانی دو واحد صنفی در مشهد به خاطر اجرا نکردن مصوبه ستاد انرژی (تعطیلی واحدهای صنفی در ساعت ۱۸:۰۰) خبر داد.


امیر دلداری در گفت‌وگو با خبرنگار قدس خراسان اظهار کرد: با هدف نظارت بر اجرای مصوبه ستاد انرژی استان مبنی بر تعطیلی واحدهای صنفی در ساعت ۱۸:۰۰ در خیابان‌های احمدآباد و آخوند خراسانی بازدید انجام دادیم. کسبه در این دو خیابان تقریباً با طرح همکاری داشتند؛ اما برخی مطلع نبودند که باید ساعت ۱۸ تعطیل کنند و فکر می‌کردند مانند شب‌های گذشته ساعت تعطیلی ۲۰:۰۰ است.
وی با بیان اینکه هدف از بازدید، بیشتر ارشاد واحدهایی بود که تعطیل نکرده بودند، ادامه داد: دو مورد شامل یک مغازه لوستر فروشی در خیابان آخوند خراسانی و یک مغازه موبایل فروشی در احمدآباد همکاری نکردند که برگه تخلفی مبنی بر اجرا نکردن مصوبه ستاد انرژی تنظیم کردیم. پرونده سریع به تعزیرات فرستاده می‌شود و این واحدها جریمه ۴میلیون تومانی خواهند شد و اگر در شب‌های آینده هم همکاری نکنند، از اهرم‌هایی مانند قطع انشعاب‌ها تا پلمب هم استفاده می‌شود.
دلداری با بیان اینکه این طرح تا پایان هفته جاری در مشهد لازم‌الاجراست، از اصناف خواست در راستای مدیریت مصرف انرژی با این مصوبه همراهی و همکاری داشته باشند و شهروندان هم تا ساعت ۱۸ خریدهای خود را انجام دهند.
گفتنی است؛ براساس مصوبه ستاد انرژی خراسان رضوی تمام واحدهای صنفی، مجتمع‌های صنفی و پاساژهای مشهد به غیر از واحدهای عرضه‌کننده کالاهای اساسی و ضروری به علت برودت هوا و مدیریت مصرف انرژی در هفته جاری باید از ساعت ۱۸:۰۰ برای تعطیلی واحد صنفی خود اقدام کنند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه