ضرورت برخورد با باشگاه‌های غیرمجاز و هنجارشکن

معاون دادستان مشهد تأکید کرد

ضرورت برخورد با باشگاه‌های غیرمجاز و هنجارشکن

با افرادی که متصدی این قبیل باشگاه‌ها(هنجارشکن) هستند، به اتهام فراهم کردن زمینه‌های فساد و تهدید جامعه برخورد می‌شود و تحت تعقیب و پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت. 


به گزارش قدس، قاضی اسماعیل رحمانی، معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه 9 مشهد با اشاره به گسترش باشگاه‌های بدون مجوز وغیرمجاز در مشهد گفت: در غیاب نظارت کافی در سطح کشور، اماکن زیادی در قالب باشگاه‌های ورزشی فعالیت می‌کنند که مجوز فعالیت ندارند و یا استانداردهای لازم را رعایت نکرده‌اند. 
 قاضی رحمانی با تأکید بر اینکه گسترش باشگاه‌های غیرمجاز، بحران و تهدیدی اجتماعی محسوب می‌شود، افزود: متأسفانه در بسیاری از این باشگاه‌ها فروش مکمل‌های ورزشی غیرمجاز، ارائه برنامه‌های ورزشی غیر اصولی و عرضه مواد‌غذایی و دارویی غیر مجاز صورت می‌گیرد که آثار بسیار بدی بر جسم و روح افراد بر جای می‌گذارد. وی در ادامه به ضرورت برخورد با باشگاه‌های غیرمجاز و هنجارشکن پرداخت و اظهار کرد: گاهی این باشگاه‌ها در نبود نظارت‌های لازم تبدیل به محلی برای شکل‌گیری هرگونه رفتار غیر متعارف و هنجارشکنانه می‌شوند. از این نظر همه مسئولان ذی‌ربط باید با این‌گونه باشگاه‌ها به صورت جدی برخورد کنند. معاون دادستان مشهد تأکید کرد: به محض وصول گزارش مبنی بر غیر مجاز بودن فعالیت باشگاه، براساس مقررات اخطارهای قانونی برای رفع ایراد و دریافت مجوز داده می‌شود و در نهایت باشگاه‌هایی که در مسیر قانون حرکت نکنند، جمع‌آوری خواهند شد. همچنین با آن دسته از افرادی که متصدی باشگاه‌هایی هستند که امکان دریافت مجوز را ندارند و دیگر مشکلات مطرح شده را ایجاد کرده‌اند، به اتهام فراهم کردن زمینه‌های فساد و تهدید جامعه برخورد می‌شود و تحت تعقیب و پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه