حمایت آستان قدس رضوی از ایده‌های مؤثر کارگران برای تحقق شعار سال

حمایت آستان قدس رضوی از ایده‌های مؤثر کارگران برای تحقق شعار سال

پیرو تأکید تولیت آستان قدس رضوی و پیشنهاد تجلیل ویژه از کارگران دارای ایده‌های مؤثر در تحقق شعار سال، رئیس بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی از تقویت نظام دریافت پیشنهادات کارگران خبر داد.


دکتر مهدی سدیدی در گفت‌وگو با آستان‌نیوز در این باره گفت:  بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی نظام پیشنهادات را تقویت و با جدیت بیشتری دنبال خواهد کرد.
سدیدی تصریح کرد: نظام پیشنهادات در سازمان‌ها ابزاری قدرتمند برای مشارکت کارکنان به منظور افزایش بهره‌وری، نوآوری و خلاقیت است و به همین منظور آستان قدس رضوی نیز در تمام شرکت‌ها و مؤسسه‌های اقتصادی این آستان آن را اجرایی کرده و هر سه ماه یک بار پیشنهادهای دریافت شده از کارگران به بنیاد بهره‌وری موقوفات ارسال می‌شود تا ایده‌های مؤثر و کارا انتخاب و به ارائه‌دهندگان آن، پاداش داده ‌شود.
رئیس بنیاد بهره‌وری موقوفات درباره سازوکار ارزیابی پیشنهادهای کارگران نیز گفت: در واحدهای زیرمجموعه این بنیاد، طرح‌ها و ایده‌های مطرح شده از سوی کارگران که عمدتاً با هدف بهبود و ارتقای عملکرد مجموعه ارائه شده، در کمیته‌ای تخصصی بررسی و در صورت مؤثر بودن، وارد فرایند اجرایی می‌شود. وی ادامه داد: بدین ترتیب نه تنها میزان مشارکت کارکنان در سطوح سازمانی و تصمیم‌های راهبردی افزایش می‌یابد، بلکه کمک قابل توجهی هم به پویایی مجموعه خواهد شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه