ماجرای پدر عصبانی و نجات دو کودک در یکی از میهمانپذیرهای مشهد

ماجرای پدر عصبانی و نجات دو کودک در یکی از میهمانپذیرهای مشهد

فرمانده ارشد انتظامی استان خراسان رضوی از حادثه‌ای در یکی از میهمانپذیرهای مشهد خبر داد که بر اساس آن پدری عصبانی با تهدید، دو کودک خود را حبس کرده بود.


سرتیپ محمدکاظم تقوی؛ فرمانده ارشد انتظامی استان خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: اوایل شامگاه دوشنبه 25اردیبهشت گزارشی مبنی بر درگیری زن و شوهر مسافر در یک میهمانپذیر و تهدید‌های مرد جوان که دو فرزندش را داخل اتاق حبس کرده بود، به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.
با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله تیم‌های انتظامی با هدایت فرمانده انتظامی ثامن پلیس مشهد و اکیپ‌های اورژانس ‌اجتماعی در محل حاضر شدند.
به گفته وی، بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که این خانواده مسافر هستند و مرد جوان دچار تلاطم‌های شدید روحی بوده و پس از مشاجره با همسر باردار خود در حالی که زن جوان موفق می‌شود یکی از فرزندانش را از اتاق خارج کند، مانع از خروج دو فرزند دیگرش از اتاق شده و تهدید به خودزنی و آسیب به دو طفل معصوم کرده است.
سرتیپ تقوی افزود: با ادامه تهدید‌های مرد جوان، به دستور مراجع قضایی، کارشناسان اورژانس اجتماعی اقدامات علمی خود را برای مذاکره با پدر عصبانی آغاز کردند.
به گفته وی، فرمانده انتظامی مشهد در محل حاضر شد و پس از گفت‌وگو با مرد جوان او را به آرامش دعوت کرد تا جایی که با ذکاوت هوشمندانه و مذاکرات رئیس پلیس مشهد، این فرد که چاقویی نیز همراه داشت، در اتاق را گشود و با تسلیم او دو کودک نجات یافتند و ماجرای این خانواده که بیش از دو ساعت وحشت و اضطراب را برای آن‌ها رقم زد، به آرامش ختم شد.
فرمانده ارشد انتظامی استان خراسان رضوی یادآور شد: اقدامات حمایتی و مراقبتی از این خانواده با دستورات تخصصی مرجع قضایی و اقدامات علمی و مشاوره‌ای توسط پلیس و اورژانس اجتماعی در حال پیگیری است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه