تکمیل زنجیره ارزش از برنامه‌های بسیج سازندگی در سال جاری است

تکمیل زنجیره ارزش از برنامه‌های بسیج سازندگی در سال جاری است


​​​​​​​مسئول سازمان بسیج سازندگی گفت: امسال بسیج سازندگی در راستای تحقق شعار سال که رهبر معظم انقلاب، مهار تورم و رشد تولید تعیین کرده‌اند و در ادامه فعالیت‌های گذشته این نهاد، تکمیل زنجیره ارزش بر‌مبنای خوشه‌سازی و راهبران شغلی را مدنظر دارد.
سردار محمد زهرایی روز چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه در حاشیه افتتاح طرح‌های عمرانی و اشتغال‌زایی استان که در شهرستان قاینات انجام شد، در جمع خبرنگاران افزود: صندوق‌های قرض‌الحسنه مردم‌پایه که در حال حاضر ۲۹هزار صندوق در کشور فعال است، توانسته‌اند در زمینه تولید محصولات مزیت‌دار هر منطقه بدرخشند.
وی گفت: دو حلقه مفقود داریم؛ یکی کاری است که باید در زمینه نمانام (برند) سازی و دیگری فروش محصولات انجام شود که برای این دو حلقه مفقود، خوشه‌سازی را مدنظر قرار دادیم تا کلونی‌های کوچک تولیدکننده به یک خوشه در هر شهرستان و استان تبدیل شوند و قابلیت رقابت و دفاع از حقوق خود را داشته باشند.
زهرایی گفت: کار دیگری که دنبال می‌کنیم، پیوست بین گروه‌های جهادی، پایگاه‌های مقاومت و صندوق‌های قرض‌الحسنه بوده و اقتصاد مردم‌سالار، هدف نهایی این نهاد است که باید انجام دهد.
گفتنی است روز گذشته ۳۴۹ طرح عمرانی و اشتغالزا با‌اعتبار ۵۲ میلیارد تومان با حضور مسئول سازمان بسیج سازندگی در استان به بهره‌برداری رسید. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه