سهمیه آرد بیشتر نانوایی‌ها در مشهد افزایش یافته است

سهمیه آرد بیشتر نانوایی‌ها در مشهد افزایش یافته است

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد گفت: سهمیه آرد بیشتر نانوایی‌ها در شهرستان مشهد افزایش داشته و تنها سهمیه تعداد اندکی از نانوایی‌ها به دلیل بروز تخلفات کسر شده است.


سیدعلی‌اکبر نصری سرآسیا اظهار کرد: پس از اجرایی شدن فاز دوم طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان، خوشبختانه سهمیه آرد بیشتر نانوایی‌ها در شهرستان مشهد افزایش داشته و تنها سهمیه تعداد اندکی از نانوایی‌ها به دلیل بروز تخلفات از سوی ایشان کاهش یافته است.
وی در خصوص انتشار خبری مبنی بر بروز مشکلات قطع سامانه نانینو و متعاقب آن کاهش سهمیه آرد برخی نانوایی‌ها در مشهد بیان کرد: هر نانوایی باید در مدت ۱۰روز میزان سهمیه‌ آردی را که سامانه به آن واحد اختصاص داده، پخت کند و اگر پخت بدون هیچ ایرادی باشد، ۱۰ تا ۳۰درصد سهمیه آرد آن واحد افزایش خواهد یافت؛ ضمن اینکه بر اساس فاز دوم طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان، در پایان هر شب ۳۰ درصد سهمیه آرد تشویقی نیز به این نانوایی‌ها اختصاص داده می‌شود.
نصری سرآسیا ادامه داد: اگر مشکلی مانند خرابی تنور در نانوایی‌ها پیش آید، آن‌ها باید این مشکلات را به بانک سپه، اداره جهاد کشاورزی شهرستان و یا اتحادیه مربوط اعلام کنند تا برای تخصیص سهمیه آرد آنان مشکلی ایجاد نشود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه