آستان قدس رضوی، میزبان مدیران رسانه‌های کشور

آستان قدس رضوی، میزبان مدیران رسانه‌های کشور


​​​​​​​مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی از برنامه‌ریزی ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت خبر داد و گفت: برگزاری نمایشگاه‌های موضوعی، فضاآرایی یکپارچه شهرهای کشور، پاسخ‌گویی شبانه‌روزی مرکز ارتباطات مردمی آستان قدس رضوی و میزبانی از مدیران رسانه‌های کشور از مهم‌ترین برنامه‌های اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی این آستان در دهه کرامت امسال است.
به گزارش آستان‌نیوز، امیر خالقی با بیان این مطلب گفت: فعالیت‌ها و اقدام‌های این مجموعه در سال جاری به مناسبت دهه کرامت در دو بخش  اقداماتی که برای نخستین بار صورت می‌گیرد و اقدامات جاری پیش‌بینی شده است.
 وی افزود: اجرای ویدئو مپینگ و پخش تصاویر سه‌بعدی روی دیوار ساختمان جدید آستان قدس رضوی واقع در میدان شهدا با محوریت تصاویر بارگاه علی بن موسی الرضا(ع) از جمله فعالیت‌هایی است که با هدف فضاآرایی و برای نخستین بار توسط آستان قدس رضوی انجام می‌شود.
به گفته خالقی، برگزاری نمایشگاه سوغات و صنایع دستی در محل دائمی نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی، برگزاری نمایشگاه بین‌المللی هنری «آشیانه ولایت» واقع در رواق دارالرحمه با حضور هنرمندانی از ایران و چند کشور دیگر، رونمایی از تولیدات رسانه‌ای مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی و رونمایی از کتاب عکس و دلنوشته همه «خادم الرضاییم» از دیگر فعالیت‌های شاخص دهه کرامت امسال است.
وی ادامه داد: اکران قاب مفاخر شهری با تصاویر خدام شاخص حرم مطهر رضوی در سطح شهر با مشارکت شهرداری مشهد، اهتزاز چندین پرچم بزرگ در سطح کشور و میزبانی از معاونان فرهنگی اجتماعی شهرداری‌های کلانشهرهای کشور از دیگر اقدام‌های ویژه دهه کرامت امسال است. خالقی افزود: اهدای اقلام تبلیغاتی شامل پوستر، پرچم، کتیبه و شال به مجموعه‌های استان خراسان رضوی و آستان قدس رضوی نیز از برنامه‌های مدیریت ارتباطات و اطلاع‌رسانی در این ایام است.
مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بازدیدهای ویژه از نمایشگاه رواق خدمت، برگزاری دو مراسم اهدای مدال جهانی و اهدای فرش نفیس به موزه، پاسخ‌گویی شبانه‌روزی سامانه ۱۳۸، ارسال پیامک‌های اطلاع‌رسانی، پاسخ‌گویی تلفنی مدیران آستان قدس رضوی به صورت روزانه از طریق سامانه ۱۳۸ و اجرای ۱۲ طرح‌ افکارسنجی را از دیگر برنامه‌های این اداره برشمرد.
 وی گفت: امیدواریم با تلاش خادمان این مجموعه بتوانیم علاوه بر فضاآرایی معنوی شهر مشهد، با اطلاع‌رسانی و پاسخ‌گویی مناسب گامی مؤثر در راستای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران بارگاه علی بن موسی الرضا(ع) برداریم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه