اولویت شهرداری منطقه 12، تعریض بولوار پیامبر اعظم(ص) است

اولویت شهرداری منطقه 12، تعریض بولوار پیامبر اعظم(ص) است


شهردار منطقه 12 مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار روایت محله گفت: نسبت به مصوبات طرح تفصیلی پاسخگوییم و از این نظر که کاربری‌های تجاری در منطقه کم دیده شده به مردم حق می‌دهیم و موارد را به اداره راه و شهرسازی منتقل خواهیم کرد. از طرفی امکان صدور تجاری موقت هم به لحاظ قانونی وجود ندارد.
حجت‌اله شریعتمداری متذکر شد: طرح تفصیلی منطقه 12 حدود دو ماه است که ابلاغ شده و پس از گذشت یک سال تمامی مشکلات و نقص‌هایش مشخص و به مسکن و شهرسازی ارجاع می‌شود.
وی با اشاره به اختلافات مالکیتی در بولوار رضویه، تصریح کرد: تملک امتداد بولوار رضویه که باید به‌بولوار پیامبر اعظم(ص) متصل شود جزو اولویت تملک‌ها در بودجه سال جاری شهرداری دیده نشده و اولویت ما در منطقه 12 تعریض بولوار پیامبر اعظم(ص) است.
شهردار منطقه 12 مشهد اظهار کرد: معابری که بالای 70درصد ساخت و ساز شده باشد، آسفالت انجام شده است و اگر این معیار را در نظر نگیریم برای خدمات‌رسانی آب، برق و گاز آسفالت توسط دستگاه‌های دیگر شکافته می‌شود. حتی در برخی موارد با مساعدت کمیته نظارتی منطقه، معابری که 50 درصد هم ساخت و ساز شکل گرفته آسفالت شدند.
هم اکنون در منطقه امیریه دو بوستان در حال تکمیل است و پس از اتمام این موارد، بوستان نیروی انتظامی در محله علویه در اولویت است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه