وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شایعه ممنوع‌الکاری چهره‌های موسیقی را رد کرد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شایعه ممنوع‌الکاری چهره‌های موسیقی را رد کرد

آرش خلیل‌خانه  

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با رد شایعه اخیر ممنوع‌الکاری و محرومیت شماری از خوانندگان و چهره‌های موسیقی گفت: عجیب است تصمیم گرفته نشده، رسانه‌ای می‌شود.


محمدمهدی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار قدس در پاسخ به این پرسش که در چنین مواقعی چرا یک مرجع مشخص و مسئول اطلاع‌رسانی شفاف‌سازی نمی‌کند تا از شایعات و فضاسازی‌ها جلوگیری شود، با تأکید بر اینکه متولی امر در این زمینه روشن و معین است، اظهار کرد: در مورد چهره‌های موسیقی، تئاتر و هنرهای تجسمی معاونت هنری وزارت ارشاد مسئول و مرجع است و در مورد سینما سازمان سینمایی و اخبار درست و اطلاع‌رسانی باید از کانال آن‌ها انجام شود ولی باید خبری باشد تا اعلام کنند؟
وی در خصوص خبرهایی که در مورد برگزاری جلسه معاونت هنری برای بررسی وضعیت محرومیت هنرمندان و تصمیم‌گیری در این زمینه منتشر شده هم با تأکید بر اینکه این خبر از اساس دروغ و جعلی است، گفت: اولاً وزارت ارشاد به لحاظ قانونی و حوزه مسئولیت عهده‌دار تصمیم‌گیری در این حوزه است و این مسئله عجیب نیست. دوم اینکه جلسه‌ای خاص با این محتوا برگزار نشده چون مسئله‌ای نبود، سوم اینکه معاونت‌های ما هر هفته ممکن است چندین جلسه داشته باشند و لزوماً بدین معنا نیست که اگر نشستی بوده مرتبط با این شایعات است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه