اتصال شهرک باهنر به بزرگراه بسیج

اتصال شهرک باهنر به بزرگراه بسیج


​​​​​​​شهردار منطقه ۶ مشهد بدنه‌سازی و کف‌سازی کال طرق، دوبانده کردن مسیر ورودی شهرک باهنر، پیاده‌روسازی و آسفالت را ازجمله اقدا‌م‌های شهرداری ذکر می‌کند و می‌گوید: ساخت مجتمع‌های ورزشی جزو وظایف شهرداری نیست، اما به خاطر رفاه حال اهالی و درخواست‌های مکررشان، ایجاد مجتمع ورزشی در پارک طوبی را امسال در دستور کار داریم. 
کاظم یزدانمهر اعتبار اختصاص یافته به این پروژه را حدود ۳۰ میلیارد تومان عنوان می‌کند و ادامه می‌دهد: این مجموعه شامل سالن ورزشی توپی و تشکی برای خواهران و برادران است. همچنین در حال توافق با آستان قدس رضوی برای ایجاد یک پارک ۵ هکتاری هستیم.
وی به معبر ۴۵ متری برای اتصال مصلای شرقی به شهرک باهنر تا شهریور امسال اشاره می‌کند و می‌گوید: این پروژه علاوه بر کاهش بار ترافیکی، دسترسی خوبی از بزرگراه بسیج به این شهرک ایجاد می‌کند. 
یزدانمهر از آغاز فاز یک رینگ ۲۴ متری شهرک باهنر تا پایان امسال خبر می‌دهد و آن را مانعی در برابر گسترش حاشیه‌نشینی‌های اطراف شهرک و دسترسی‌های بیشتر ترافیکی برای اهالی این محله می‌داند و عنوان می‌کند: معابر کم‌عرض که در طول سالیان گذشته در این منطقه شکل گرفته مشکلات زیادی مانند سخت شدن امدادرسانی‌های اورژانس و آتش‌نشانی ایجاد کرده که با احداث این ۲۴ متری، مشکل تا حدی برطرف می‌شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه