کسب رتبه برتر شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان در سطح کشور، حاصل همدلی است

کسب رتبه برتر شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان در سطح کشور، حاصل همدلی است

استاندار خراسان رضوی گفت: کسب رتبه نخست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان در بخش شاخص دستاوردها در سطح کشور، حاصل یک هماهنگی دلی و هم‌افزایی در خراسان رضوی است.


یعقوبعلی نظری در یک‌صد و چهاردهمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی عنوان کرد: در پایان 
سال ۱۴۰۲ قرار داریم؛ اما شواهد و قراین نشان می‌دهند شاهد جهش اقتصادی در استان هستیم و در شاخص‌های مشارکت، اشتغال و صادرات حرکت رو به جلو داریم.
وی تصریح کرد: با وجود سیاست انقباضی بانک‌ها در اعطای تسهیلات، سرمایه‌گذاری در استان بسیار خوب بوده است. مشکل ناترازی در انرژی وجود دارد و در موضوعات انرژی به چالش‌هایی برخورد می‌کنیم که راه حل آن مدیریت موضوع است. مدیریت این ناترازی از الزامات کار است که چاره‌ای نداریم و در سال جاری چه در زمستان و چه در تابستان تلاش شد در این موضوع مقاومت کنیم.
محمدرضا توکلی‌زاده رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی نیز گفت: دستاوردهای شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان در این مدت 10 درصد مجموع دستاوردهای کل شوراهای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی کشور بوده است.
علی‌اکبر لبافی رئیس دبیرخانه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی گفت: به لحاظ ارزیابی استانی سه استان اصفهان، کرمان و خراسان رضوی سه رتبه برتر استانی را به خود اختصاص داده‌اند.

​​​​​​​خبرنگار: فجر داودلی 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه