پذیرایی گسترده حرم مطهر رضوی از روزه‌داران زائر و مجاور در ماه رمضان

پذیرایی گسترده حرم مطهر رضوی از روزه‌داران زائر و مجاور در ماه رمضان

مدیرعالی حرم مطهر رضوی از پذیرایی گسترده این آستان مقدس از روزه‌داران زائر و مجاور در ماه مبارک رمضان و ایام نوروز 1403 در قالب اجرای طرح‌های مختلف خبر داد.


​​​​​​​ رضا خوراکیان با اعلام این خبر در گفت‌وگو با آستان‌نیوز اظهار کرد: پذیرایی افطاری ماه رمضان حرم مطهر رضوی در قالب پذیرایی افطاری سبک، پذیرایی ضیافت اکرام رضوی، پذیرایی مهمانسراهای حضرت رضا(ع)، برپایی بزرگ‌ترین سفره افطاری حرم مطهر در شب و شام ولادت امام حسن مجتبی(ع)، افطاری حاشیه شهر، افطاری مناطق برخوردار و پذیرایی موکب‌ها انجام می‌شود. 
وی گفت: در این راستا، یک میلیون بسته افطاری سبک در میان زائران و مجاوران نمازگزار در صفوف نماز مغرب و عشا در صحن‌ها و رواق‌های حرم مطهر در شب‌های ماه مبارک رمضان (به جز شب‌ تحویل سال نو، شب یکم فروردین و شب‌های قدر و شب عید فطر) در مجموع به مدت 24 شب توزیع می‌شود. 
مدیرعالی حرم مطهر رضوی بیان کرد: در قالب اجرای طرح پذیرایی ضیافت اکرام رضوی نیز در مجموع از 48 هزار روزه‌دار در این ماه پرفضیلت در حرم مطهر رضوی با برگزاری مراسم معنوی در رواق حضرت زهرا(س) و برپایی سفره‌های اکرام رضوی در رواق شیخ حُر عاملی پذیرایی می‌شود.  خوراکیان گفت: دعوت‌نامه پذیرایی ضیافت اکرام رضوی توسط خادمان آستان قدس رضوی درب منازل مردم در سطح شهر مشهد توزیع می‌شود.
وی گفت: طرح توزیع افطاری به صورت بیرون‌بر نیز درب منازل مردم به ویژه مناطق حاشیه شهر مشهد در شب‌های ماه مبارک رمضان اجرا خواهد شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه