توزیع 86 تن گوشت قرمز تنظیم بازار در خراسان شمالی

توزیع 86 تن گوشت قرمز تنظیم بازار در خراسان شمالی

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: ۸۶ تن گوشت قرمز تنظیم بازار در سطح فروشگاه‌های این استان ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز توزیع شد.


محمد هندآبادی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: از مجموع این میزان، ۲۹ تن گوشت قرمز منجمد گوسفندی است که توسط یک شرکت استان از انجمن تأمین‌کنندگان فراورده‌های خام دامی تأمین شد.
وی افزود: این میزان گوشت وارداتی است که به صورت پنج تکه به طور میانگین با قیمت هر کیلوگرم 2 میلیون و ۹۰۰ هزار ریال در سطح فروشگاه‌های استان توزیع شد.
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی تصریح کرد: با توجه به اینکه واردات گوشت منجمد به کشور ادامه دارد، برنامه‌ریزی کرده‌ایم ماهانه حدود ۲۹ تن گوشت منجمد گوسفندی از طریق این شرکت با هدف تنظیم بازار وارد استان شود.
هندآبادی خاطرنشان کرد: همچنین در این بازه زمانی ۳۶ تن گوشت منجمد گوساله از طریق شرکت پشتیبانی امور دام استان تأمین شد که قیمت آن به ازای هر یک کیلوگرم ۲ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال است.
وی افزود: ۲۱ تن گوشت منجمد قرمز نیز از طریق واردکنندگان بخش خصوصی برای ایام نوروز و ماه مبارک رمضان تأمین شد که این گوشت نیز به قیمت 3 میلیون و ۱۵۰ هزار ریال به فروش رسید.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه