71 فقره کلاه‌برداری با ترفند مشارکت در فعالیت اقتصادی

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور مطرح کرد

71 فقره کلاه‌برداری با ترفند مشارکت در فعالیت اقتصادی

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از دستگیری زنی که با ترفند مشارکت در فعالیت اقتصادی اقدام به ۷۱ فقره کلاه‌برداری کرده بود، خبر داد.


سرهنگ حسین احمدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاه‌برداری ۱۲میلیارد ریالی از وی توسط فردی سودجو، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی عنوان کرد: در بررسی‌های اولیه مأموران دایره تجسس کلانتری۱۳ قدس، مشخص شد مالباخته از طریق فضای مجازی و سایت‌های واسطه‌گر با فردی که آگهی شرکت در طرح اقتصادی تولید و فروش لباس با پرداخت سود مناسب داده، آشنا شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور بیان کرد: در ادامه شاکی با اعتماد بیجا مبلغ ۱۲میلیارد ریال به حساب وی واریز می‌کند و متهم نیز پس از دریافت مبلغ دیگر جوابگوی تماس‌ها نبوده است.
احمدی خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی حین تحقیقات، شکایت‌ها و مرجوعه‌های دیگری مبنی بر کلاه‌برداری در مبالغ مختلف با روش وعده پرداخت سود پس از مشارکت در فعالیت‌ها و طرح‌های اقتصادی در زمینه‌های مختلف همچون راه‌اندازی کلینیک‌های خصوصی، کارگاه‌های تولیدی و... دریافت کردند.
وی عنوان کرد: مأموران دایره تجسس کلانتری۱۳ با ردزنی‌های فنی متهم را که زنی ۴۱ ساله است، شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: متهم در بازجویی‌های فنی پلیس تاکنون به ۷۱فقره کلاه‌برداری به مبلغ تقریبی ۱۲۵ میلیارد ریال از شهروندان اعتراف کرده و تحقیقات برای کشف جرایم احتمالی دیگر ادامه دارد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه